#1 Skrevet April 14, 2011 Har i siste tiden komt en lyd fra motoren på bilen min , en 96 A4 B5 sedan 1,8T . vet ikke helt hvordan jeg skal forklare lyden derfor filmet jeg å la ut en video av lyden som dere kan se her skal akkurat til å selle bilen så dette var jo sabla typisk skulle skje nå for å forklare litt hvordan denne lyden kommer så er den der bare ved kaldstart og bilen kan stå å gå 1-2 minutter på tomgang før lyden kommer. Med en gang bilen er varm forsvinner lyden , og det virker som ulyden er spesielt fremtredende vist det er fuktig i været. håper noen vet noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2011 Air con pumpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2011 Air con pumpå? Bilen har ikke aircondition så er nok ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2011 ingen ? jaja for vel bare sjekke bilen inn på verksted da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2011 ingen ? jaja for vel bare sjekke bilen inn på verksted da olje pickup, rens den. Ned med panna og ut, med grov filteret, pass på o-ringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2011 Puttet bilen på verksted i dag. viste seg å være en slakk kilereim som var årsaken til lyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2011 ja da var du jo heldig da, billigere det. godt det ordnet seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...