#26 Skrevet Mai 3, 2011 Er det snakk om plena me buda?? Kor det blir med do å slikt der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 3, 2011 Er det snakk om plena me buda?? Kor det blir med do å slikt der da? Do? Folk har skjete i naturen i tusenvis av år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 4, 2011 he jo opptil fler toalett på buda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2011 Det e en plass med en facilitet. Toalett og vann.. Det er fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 5, 2011 Får vel dra opp litt gjennomsnittalderen og ta meg en tur;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 8, 2011 Blir det en liten cruising en av dagene også eller? Tenker en runde innom sentrum eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 15, 2011 Satt å lekte meg litt i Illustrator, og til slutt ble det en plakat av det. Så dersom det er interesse for å bruke den til noe så er det bare å si ifra. Den kan blåses opp til å dekke taket til sunnmørshallen uten at kvaliteten blir dårligere. Fargene kan endres uten mye arbeid. Og den gule teksten kan eventuelt erstattes med vanlig tekst, men jeg orker ikke tegne noe spesielt mer da jeg har hovedprosjekt og eksamen å konsentrere meg om. Send meg en PM ved interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 15, 2011 Bra initiativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 15, 2011 Berre ej som ikkje greie finne noke tidspunkt når det e kjøring på bana? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 15, 2011 E d noen som kan merke av på ett kart om hvor disse plassene er? Litt kjent er jeg. Men ikke så kjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 16, 2011 E d noen som kan merke av på ett kart om hvor disse plassene er? Litt kjent er jeg. Men ikke så kjent Er i langevågen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 25, 2011 Satt å lekte meg litt i Illustrator, og til slutt ble det en plakat av det. Så dersom det er interesse for å bruke den til noe så er det bare å si ifra.Den kan blåses opp til å dekke taket til sunnmørshallen uten at kvaliteten blir dårligere. Fargene kan endres uten mye arbeid. Og den gule teksten kan eventuelt erstattes med vanlig tekst, men jeg orker ikke tegne noe spesielt mer da jeg har hovedprosjekt og eksamen å konsentrere meg om. Send meg en PM ved interesse. Har du mulighet til å få printet ut noen slike? Har oppdatert første post med klokkeslett Kart over hvor dem forskjellige aktivitetene vil holde sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 26, 2011 Har du mulighet til å få printet ut noen slike?Har oppdatert første post med klokkeslett Kart over hvor dem forskjellige aktivitetene vil holde sted. Jeg skal se på saken litt senere i dag, kansje jeg kan få lagt inn kartet også. Kjøre et par test-printer og så sender jeg det til Martin Skår, tar kansje en tur og får printet noen selv. Men dersom det blir dyrt, har du noe refund fra klubb-kassa? Student-lommeboka buler ikke akkurat hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 26, 2011 Gjorde noen endringer på kartet, la til klokkeslett på plakat og la inn kartet. Greit slik? Kart: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 26, 2011 Synd det e samtidig som ACR... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 26, 2011 Såg veldig greit ut Alf Einar Tusen takk skal du ha så langt Jeg har mulighet til å få printet det ut gratis på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 14, 2011 Nærmer seg treff nå Får bare håpe på bra vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 15, 2011 Har treffet blitt annonsert noe annet sted enn her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 15, 2011 Har treffet blitt annonsert noe annet sted enn her? Vi fekk hengt opp plakater på mandag litt rundt om. Ellers er det desverre ikke blitt noe mer som eg veit om. (Uten om treff tråden da såklart). Vi satser på jungel telegrafen i år og får heller gjer det bedre neste år vist vi ser de blir en suksess: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 15, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89337 Litt mimring fra forrge treff som ble en kjempe suksess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 16, 2011 sikkert bare eg som er litt bortevekk fortiden, men finner ingen klokke slett noen steder??? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 16, 2011 Er der noen lokale cowboyer som kan vere sjåfør til og fra lokalet på sula landet imårrakveld? Hadde vært kjekt å fått med seg fredagsfesten:-) fra-tilbake moa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 16, 2011 sikkert bare eg som er litt bortevekk fortiden, men finner ingen klokke slett noen steder??? ;-) Se på plakaten som ligger litt oppom her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 16, 2011 Er der noen lokale cowboyer som kan vere sjåfør til og fra lokalet på sula landet imårrakveld? Hadde vært kjekt å fått med seg fredagsfesten:-) fra-tilbake moa hei:) sann eg har forstått det blir festen hovedsaklig på lørdags kveld, men her kommer sikkert til å blir LITT pils å grilling på fredagen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 16, 2011 Har hørt noen rykter om cruising i morga, stemmer dette eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...