#1 Skrevet April 14, 2011 Har kjøpt en topp som jeg har montert på gti motoren min. Tror motoren kommer fra en golf 1 gti (1.8l) Men org toppen havarerte, så skaffa meg en ny men er ikke sikker på om den er hyd eller mek. delenr på toppen er 026 103 373F Om den er mekanisk, hva brukes for å justere ventilklaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2011 Får håpe for din del at den er mekanisk ellers mangler du en nokså viktig oljekanal i blokka di tror eg. orginal gti fra golf 1 har mekanisk topp. Mekanisk topp har 5 kambukker og hydraulisk bare 4 vis eg husker riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2011 Har kjøpt en topp som jeg har montert på gti motoren min. Tror motoren kommer fra en golf 1 gti (1.8l) Men org toppen havarerte, så skaffa meg en ny men er ikke sikker på om den er hyd eller mek. delenr på toppen er 026 103 373F Om den er mekanisk, hva brukes for å justere ventilklaring? Er jo bare og prøve og trykke ned ventilløfterne med fingeren det,fjærer den er det hydr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2011 Hehe! Regner med at den en mekanisk, men er det justering på løfterne? Tenker på shims? Har problem med at det tikker en del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2011 Er shims oppå løfterene hvis det er mekaniske, enkelt å se hvis du bare tar av toppdekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...