Hvor finne lakk kode, Audi Coupe

Anbefalte innlegg

Greier altså ikke og finne lakkoden på coupe'n min, har lest at det skal stå i bagasje rommet, ved reservehjulsbrønnen? jeg kikket under mattene, men fant altså ingenting:/

Jeg har ikke noe service hefte tilgjengelig, og har også kontaktet møller, men de kunne ikke finne ut noe på reg nr siden bilen er importert:S

 

noen som er helt sikker på hvor det skal stå? evt ta et bilde og legge ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, er en av de to mørke blåfargene der jeg har, kan få tatt et bilde å få lagt ut ja, evt, skru av tanklokket å sammenligne;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett på venstre side i bagasjen, der skal det sitte en lapp med utstyrskoder osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett i bagasjen ja, men har hørt fra noen at det sitter på høyre side, og venstre fra andre. Blir litt forvirret.

Men mulig lappen også er borte. Jeg skulle gjerne vist akkurat hvor det bruker å stå for å være helt sikker

Her er et bilde av bilen: http://www1.garaget.org/archive/159/158460/241136/241136-2272732.jpg

Den er mørk blå, selv om den kan se litt svart ut på bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett på alle farge kodene til coupe, det er nok enten Z5T Blue pearl, Z5U Indigo Blue, brilliant blue (Y5K) eller nautic metallic(dark blue)Y5Z

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som veit kode på hvitfargen som e på sport quattro? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alpine White (L90E)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tullpreik. Møller kan finne det ut ved å logge seg på hiddenbasen i Tyskland, så mest sannsynlig er eneste grunnen til at de ikke fant det er fordi de ikke vet hvor de skal lete.

Dette står på samme sted der det står hva bilen ble levert med av ekstrautstyr og hvor i hvilket land den ble solgt.

Hadde akkuratt det samme "problemet" som deg med min nåværende bil (bruktimport Sveits) da jeg skulle finne lakk-koden. Ingen merkelapper eller servicehefte, men Audi hadde det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, hvem skal jeg da kontakte? Møller igjen?:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt et lakkverksted som har fargeleser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, hvem skal jeg da kontakte? Møller igjen?:S

 

Prøv en annen Audi-forhandler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok prøve det ja, ringte til forige eier som lakka bakfanger rett før jeg kjøpte bilen, da hadde de kun funnet farge etter fargekart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet lakkoden, ringte en annen Audi forhandler som fant det ut ved å se på utstyrslista til bilen.

Det var Z5U ( indigo pearl effect):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.