kjøletemp vs radiatorvifter aan 2,2t 92

Anbefalte innlegg

heisann.

 

har hatt litt problemer med s4n min ang at motor blir for varm.

har endelig fått til å få den elektriske viften til å slå inn på 102 grader. er det for seint?

når skal egentlig viftene osv slå inn? hvilke steg?

å er det unormalt at den analoge måleren i intstrument panelet skal gå over 90 grader?

 

er skiftet, termostat, kjølevifte, tempføler til intsrument, å temp føler under radiator, å temp føler til afterrun pumpa.

jeg skifta å kjøleveske beholderen , men da mista jeg alt trykket mener jeg. slangene blir ikke harde som før. er luftet. kan det være det at det er en luftlekkasje en plass som gjør at den kan koke tidligere?

 

bent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har disse viftene tre trinn.

Trinn én: Når klimaanlegget går (når kompressoren går)

Trinn to: Slår inn rundt 95 grader

Trinn tre: Slår inn rundt 102 grader

 

En vanlig feil er motstandspakken som såvidt jeg vet sitter festet på venstre (?) rammevange, delenummer 4A0959493.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.