Breather hose A.K.A "spider hose" 2.7 biturbo

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå kommet til at jeg må evt bytte denne slange pakken..

Det jeg lurer på er dette:

Min bil (A6 år 2000) var før en 2.7 bitrurbo med automat kasse.

Det ble satt ned en S4 5 trinns manuell..

Når man sjekker litt rundt på disse spider hose slangene så ser man at det er en pakke for automat å en pakke for manuell.. Er denne jeg har i bilen nå byggd om for å passe manuell??

Er litt i beit om hva jeg må gjøre, kjøpe en slik pakke til MANUELL eller AUTOMAT biturbo motor??? :confused:..

Motor koden min er AJK. og i følge møller så skal det være samme pakke som RS4 "2.7" har, å så vidt jeg vet så kom ikke de med automat.. Så hvorfor de lages 2 pakker til 2.7 da det tydlig vis går å bruke begge skjønner jeg ikke : klø : .... Derfor trenger jeg hjelp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en org slange til rs4

gammel%20åndeslange.JPG

dette er slangen fra vast

ny%20åndeslange.JPG

den passet rett over med en liten modifikasjon:-)

modifikasjonen(dårlige bilder men)

før:

før%20modifikasjon%20åndeslange.JPG

etter:

ferdig%20modda%20åndeslange.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.. :)

Da kjører du RS4 med automat??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope. manuel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm da skjønner ingen ting.. for den der ser HELT lik ut som min, å motoren min er ORG med automat.. men er byggd om til 5 tr manuell...

Derfor er det så SATANS vansklig å vite hva som er rett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm da skjønner ingen ting.. for den der ser HELT lik ut som min, å motoren min er ORG med automat.. men er byggd om til 5 tr manuell...

Derfor er det så SATANS vansklig å vite hva som er rett

Det står garantert et delnummer på den...

Finn dette så er du sikker på hva du skal bestille;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den lik er det jo bare og bestille da:-) eller du kan få den brukte på bilde vist du henter den:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står garantert et delnummer på den...

Finn dette så er du sikker på hva du skal bestille;)

Joda.. men kan jeg oppgi DET nr til vast/esc da? er det samme nummrene de bruker.. SKAL ikke ha hard sprø PVC rør slange pakke igjen..

er den lik er det jo bare og bestille da:-) eller du kan få den brukte på bilde vist du henter den:-)

Takk for tilbudet, men nei takk : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. men kan jeg oppgi DET nr til vast/esc da? er det samme nummrene de bruker..

Du kan iallefall bruke nr for å finne ut hva du har. Sjekkes enkelt ved å ringe eller stikke innom møller f.eks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du finner delenr på den du har nå kan du taste det inn på ecs sine sider så kommer den opp men ikke den oppdaterte som den nye på bildene over her. den du har nå er den byttet eller er den fra automat? delenr på automat er 078103235c og man 078103235b. dette er den oppdaterte som jeg monterte på rs4https://vastperformance.com/index.php/spider-hose-2-7t.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan iallefall bruke nr for å finne ut hva du har. Sjekkes enkelt ved å ringe eller stikke innom møller f.eks

De er ikke så glade i å oppgi delenummer disse møller gutta :D de vil jo helst selge selv..

om du finner delenr på den du har nå kan du taste det inn på ecs sine sider så kommer den opp men ikke den oppdaterte som den nye på bildene over her. den du har nå er den byttet eller er den fra automat? delenr på automat er 078103235c og man 078103235b. dette er den oppdaterte som jeg monterte på rs4https://vastperformance.com/index.php/spider-hose-2-7t.html

Det kan jeg prøve..

Den som står i er fra automat.. Jeg har ikke byttet den vertfall. hva de som har bygget bilen min har gjort vet jeg ikke.. Har ikke kontakt med de lenger av div grunner..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.