Montere Volt/Olje målere fra Coupe Quattro/S2/RS2 i Audi 80

Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvordan jeg skulle skrive dette, men Coupe Quattro, S2, RS2 kommer jo med de 3 ekstra målerene for oljetrykk/temp og spenning. Får jeg montert disse i min 80 quattro b3? Hva trenger jeg evt for å få dette på plass? Tenker mest på av deler i midtkonsollen, skjønner jo jeg trenger målerene ramma, og givere. Noen som har disse delene som skal selge, eller noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?

Takker for alle tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du trenger målere, trykk og tempgiver i blokka. mener jeg har alt sammen liggende faktisk

Mulig du trenger den mittkonsoll biten også men ikke helt sikker på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en som satt bare det dekselet målerene sitter i der det er plass under askebegeret på 80. Det blir ikke helt riktig men så rimlig oem ut samt at man slipper å bytte masse i midtkonsollen.

Men har du den ramma til målerene å det de sitter skrudd fast i? Hvis du skal selge det du har, evt pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=3UyV-88CJE4

Når jeg ser videoen igjen nå ser det ut som de står litt skjevt men det går ann å fikse. Evt lage ny plate istedenfor den som er orginal. Syntes plasseringen ble ganske pent her. Disse som kommer med denne orginalt står målerene helt ned i dekselet så det ikke blir noe rom under, bare askebegeret som kan dyttes under målerene på en måte om jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.