Anbefalte innlegg

noen som har et greit tips hvordan man kan få bedre ryggelys i en passat 3bg. Er ikke rare greiene som er orginalt. Går det an å koble til led lyspære eller noe som lyser sterkere i organallykta og beholde samme strømtilførsel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har et greit tips hvordan man kan få bedre ryggelys i en passat 3bg. Er ikke rare greiene som er orginalt. Går det an å koble til led lyspære eller noe som lyser sterkere i organallykta og beholde samme strømtilførsel?

Xenon!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan koble til LED som du sier ja, eller ta den helt ut å montere xenonkit.. Hehe.. Har tenkt på sistnevnte for det ryggelyset er ikke mye verdt nei. Hehe.. Generellt dårlig lys på hele passaten. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det være 1 eller 2 ryggelys? La merke til at det bare lyste i et av dem når jeg sjekket her om dagen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har LED i ryggelysene, og må si at den gode gamle glødepæren gjør jobben bedre :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det være 1 eller 2 ryggelys? La merke til at det bare lyste i et av dem når jeg sjekket her om dagen: klø :

Er to på min variant, så det skal nok være to. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 2 ja, men lyser ikke opp så veldig mye:) mye stress å legge opp til xenon? må vel ha mer strøm da ? og bygge om pæreholderen også? xenon er vel det eneste utveien da med tanke på at det ikke blir varmt, sett vekk fra led.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.