#1 Skrevet April 15, 2011 noen som har et greit tips hvordan man kan få bedre ryggelys i en passat 3bg. Er ikke rare greiene som er orginalt. Går det an å koble til led lyspære eller noe som lyser sterkere i organallykta og beholde samme strømtilførsel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2011 noen som har et greit tips hvordan man kan få bedre ryggelys i en passat 3bg. Er ikke rare greiene som er orginalt. Går det an å koble til led lyspære eller noe som lyser sterkere i organallykta og beholde samme strømtilførsel? Xenon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2011 Kan koble til LED som du sier ja, eller ta den helt ut å montere xenonkit.. Hehe.. Har tenkt på sistnevnte for det ryggelyset er ikke mye verdt nei. Hehe.. Generellt dårlig lys på hele passaten. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2011 Skal det være 1 eller 2 ryggelys? La merke til at det bare lyste i et av dem når jeg sjekket her om dagen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2011 Har LED i ryggelysene, og må si at den gode gamle glødepæren gjør jobben bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2011 Skal det være 1 eller 2 ryggelys? La merke til at det bare lyste i et av dem når jeg sjekket her om dagen: klø : Er to på min variant, så det skal nok være to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2011 er 2 ja, men lyser ikke opp så veldig mye:) mye stress å legge opp til xenon? må vel ha mer strøm da ? og bygge om pæreholderen også? xenon er vel det eneste utveien da med tanke på at det ikke blir varmt, sett vekk fra led. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2011 Noe som dette kan vell funke kanskje? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27492122 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...