#1 Skrevet Mars 15, 2005 Noen som har eller vet hvor det finnes målsatte tegninger av dette? CAD eller vanlige... Har planer om å pusle litt med en 3b motor og tenkte jeg kunne prøvd å fått laget noen flenser for å lage noe småtteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2005 Hei ! Vet ikke om tegninger, men det skulle vel ikke være så vanskelig å få tak i en pakning å hente målene ifra ? Bare en tanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2005 Jeg har tegninger med mål som er hentet fra pakninger. Det er visst ikke helt samme mål som flensene. Og de er dessuten ikke cad:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2005 har du bekjente som kan skjære til disse til grei pris eller? isåfall pm meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Må høre litt rundt på jobb tenker jeg... Sjekke ut hva utstyr som finnes der... Hvordan gjøres det vanligvis? Vannskjæring eller fresing? Kan vel kanskje brennes også uten at det slår seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2005 Noen som har eller vet hvor det finnes målsatte tegninger av dette? CAD eller vanlige... Har planer om å pusle litt med en 3b motor og tenkte jeg kunne prøvd å fått laget noen flenser for å lage noe småtteri. Send meg en PM med mailadressen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2005 Om noen ordner meg tegninger i cad format kan jeg få sjekka pris. Firmaet i nabobygget hvor jeg jobber har vannskjærer som skjærer opptil 120mm hardt stål 12mm rustfritt vil vel være å foretrekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...