Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Etter å ha lest mye bra om Iron X har jeg gått til anskaffelse av en 5 liters kanne. Dette stoffet skal etter sigende ikke brukes på chrome. Bilen min har dørlister med chromelist. Spørsmålet blir da; må jeg maskere eller dekke til disse listene på annen måte ved bruk av dette stoffet? Hva skjer med chrome om det kommer i kontakt med dette vidundermiddelet?

 

Kjempetakknemlig for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde i dette stoffet i går på 8 felger type vinterdritten. Funket knall, men fyttihelvete hvor det luktet. Skjemte jo ut hele nabolaget: eek :

 

Neste prosjekt blir bilen, men er fortsatt litt skeptisk til chromelistene. Noen som har noen synspunkter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chromelistene er neppe ubehandlet, eller? Ligger vel gjerne et lag med klarlakk utenpå for å beskytte de mot alskens dritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på, jeg bruker dette på Passaten min med highline lister..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chromelistene er neppe ubehandlet, eller? Ligger vel gjerne et lag med klarlakk utenpå for å beskytte de mot alskens dritt.

 

Tja, det kan gjerne tenkes. Det var jo et godt poeng:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på, jeg bruker dette på Passaten min med highline lister..

 

 

Det høres lovende ut. Jeg trenger jo ikke akkurat å sause listene med Iron x. Du har jo vasket en og annen bil i ditt liv Bernard, så da stoler jeg på deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sauset inn listene på Passaten :) Ettersom det jeg vet så er det vel ingen nyere biler som har lister osv krom, det er vel en kromplast el noe med noe lakk el noe utenpå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.