#1 Skrevet April 16, 2011 (endret) Hei, jeg mangler en navkopp til sommerfelgene mine. Lurte på om det er noen steder utenom Audi/VW som selger dette? Er originale felger.. Og finnes det noen andre typer navkopper med Audi logo på evnt? Er ny på dette forumet, og dette er min første Audi.. Så kan ikke så mye enda:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2011 jeg har org felgkopper liggende som jeg ikke bruker. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2011 Bilde av dem? Vet ikke hva noe sånt er verdt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2011 trenger du 4? selger bare samlet. hva er nr ditt? kan sende på sms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2011 Trenger 4 ja. Nr mitt er 95 09 23 81 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2011 du har mms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2011 PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2011 Da har jeg fått tak i noen andre. Men er fortsatt på utkikk etter noen slike. Samme hva farge i grunn. Så om noen har liggende, skrik ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2011 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2011 Fått tak i nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...