#1 Skrevet April 16, 2011 Hei. Jeg monterte coilovers på passaten min. Etter dette slår det i bakdemperene i humper osv når jeg kjører.. hører det også når jeg presser hardt opp å ned på bilen bak. Høres nesten ut som om demperene er løse, men det er de ikke.. Hva kan dette være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2011 Byttet du foringene i toplagrene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2011 Nei det gjorde jeg ikke.. såg fine ut, men burde vell kanskje gjort det.. det høres ut så det er i topp av demperen det slår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2011 Jeg har ikke kontakt med foringene i tårnet mitt med justerbare da det kun er orginalfjæra som ligger i kontakt med den til vanlig. Men derimot har jeg merka at hvis jeg ikke fikk stramma nedtil fjærskåla på toppen skikkelig så kommer det klunkelyder. Fikk dette på egen passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2011 Ja har tenkt litt på det, men mener på jeg fikk stramma skikklig men får nesten bare ta det ut å sjekke igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...