#1 Skrevet April 16, 2011 Har fått en liten vannlekkasje i audien.. har kommet vann inn i bilen. . på høyre side, da det var en drenspropp rett ved batteriet som var tett. Der lå en elektronikk boks under høyre forrsete, som var noe fuktig ja. noen som har forslag åssen jeg får tørket alt sjikkelig.? har tatt ut forsetet.,brettet opp dørk teppet, tørket opp alt. men skummplasten i dørkteppet er gjennom vått. 2 defa vifter gående inni nå. tørker sakte ja. Noe annet jeg bør tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2011 Bare å fjerne den dreneringsproppen under batteriet, kontroller den som sitter på venstre side også, under bremsekraftforsterkeren.. og sett bilen på "vatning" før du montere sammen igjen for å se om den er tett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2011 fjernet den under bremsekraftforsterkeren. den va peise tett.. da e vel den under batteriet også tett.. har tatt av batteriet. proppen under bremsekraftforsterkeren datt helt ut.. men det gjør vel ikke noe.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2011 Skumplasten får du ny hos møller for litt over hundrelappen.. Var det på passaten min iallefall. Veide ny mot gammel, må ha vært helt stappfull av vann, selv etterr to uker på badgulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2011 bare å fyre på med defa vifter å passe på å ha god lufting så tørker det.. går litt tid men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...