94 mod s4 med startsperre spørsmål

Anbefalte innlegg

En kompis som har en gåen hjerne med startsperre i sin s4 94 mod.Kan det brukes en hjerne ifra s2 aby uten sperre,eller må det hvere en med startsperre i.

Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik som eg har forstått det passer ikkje hjernen fra s2 med ledningsnettet til s4'en. Må komme fra same motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit att man kan bruke s4 hjerner på feks s2 aby l.nett.Tenkte mest på om det med startsperra;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4 hjerne til s2 går ikke, av den enkle grunn, s4=5coiler, s2=fordeler, ergo mangler noen utganger til slutttrinnet for tenning, vil ikke starte. finn en hjerne fra tidlig s4 uten startsperre, tut og kjør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4 hjerne til s2 går ikke, av den enkle grunn, s4=5coiler, s2=fordeler, ergo mangler noen utganger til slutttrinnet for tenning, vil ikke starte. finn en hjerne fra tidlig s4 uten startsperre, tut og kjør

Du snakker her om S2 med 3B motor.

Harald spør om S2 med ABY som har 5 coiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Harald skriver, så er det fra en S2 ABY og ikke 3B. (Edit: Steinar tok innersvingen) :)

Pinout ABY

Pinout AAN

Ser veldig likt ut ved første øyekast. Litt vanskelig å se da de bruker litt forskjellige beskrivelser om samme ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil nå si at det vil virke fint, kjørte selv rs2 hjerne på min s4. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starta med aby hjerne;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.