#1 Skrevet April 16, 2011 Er det store fysiske forskjeller på disse 01E kassene eller går de rett om hverandre? RS4 og V8 (cmg) kassene har jo begge oljekjøling... Giroverføringer, mye annerledes der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2011 Dette er allerede prøvd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=193277 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2011 Dette er allerede prøvd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=193277 Aha, men spørs om dette er like relevant, Er snakk om en RS4 B5 her, og disse har vel 01E kasse, det har vel ikke B7? Uansett, så tenkte eg å gå andre veien, får ikke bilen i 1+2 gir, så regner med synkring eller sjaltegaffel har tatt kvelden her, og får ikke ny kasse før om noen uker. Men så har eg opptil flere CBL og CMG kasser stående, så håpte det gikk å snike en av disse i bilen i mellomtiden... Så utfordringen min blir jo omvendt her. Men har jo både S4 C4 akslinger på lur og RS4 akslingene som står på bilen her, men er det lengden på den ene eller andre som blir kluss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2011 Aha, men spørs om dette er like relevant, Er snakk om en RS4 B5 her, og disse har vel 01E kasse, det har vel ikke B7? Uansett, så tenkte eg å gå andre veien, får ikke bilen i 1+2 gir, så regner med synkring eller sjaltegaffel har tatt kvelden her, og får ikke ny kasse før om noen uker. Men så har eg opptil flere CBL og CMG kasser stående, så håpte det gikk å snike en av disse i bilen i mellomtiden... Så utfordringen min blir jo omvendt her. Men har jo både S4 C4 akslinger på lur og RS4 akslingene som står på bilen her, men er det lengden på den ene eller andre som blir kluss? rs4 b5 kasse er identiske utvendig som de gamle 01e kassene i s4/s6/s2 og rs2. samme med kasse fra s4 b5 så skru over alufestene fra rs4'n over på kassen du skal bruke og bruk orginale giroverføring så er det tut og kjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2011 rs4 b5 kasse er identiske utvendig som de gamle 01e kassene i s4/s6/s2 og rs2. samme med kasse fra s4 b5 så skru over alufestene fra rs4'n over på kassen du skal bruke og bruk orginale giroverføring så er det tut og kjør Håpte virkelig det var så enkelt ja;) Både mtp på overføringer, fester, splines vs svinghjul, drivaksler etc... Så da blir det å smekke inn en V8 kasse mens eg venter på ny RS girboks:) Blir jo riktig mtp på oljekjølern og. Noen som ellers vet om det er mye forskjeller på RS4 kassen CBN og S4 2.7tt DSY kassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...