#1 Skrevet April 16, 2011 Her kommer vi til å legge inn bilder fortløpende ble vel tot. 11 oppmøtte biler, og takk til alle for god tolmodighet tok lang tid å få dirigert alle rundt på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2011 en liten tease 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2011 Sweeet! ser bra ut! Bra det kom såppas med biler! Litt venting hører med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2011 venter i spenning på resten av bildene!!! Takk for i dag folkens, var hyggelig (har noen bilder jeg også men tror K og P tok noen bedre enn meg..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2011 Bra oppmøte ja:) Og venting i så fint vær gjør vel ingen ting:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2011 de kule gutta: ramond glemte igjen leka si i bagasjerommet.... og folk kan jo ikke å parkere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2011 jeg lover å være med neste gang. (når førerkort er i boks igjen ) tøft bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2011 Tøffe bilder så langt Venter i spenning på flere Om det er noen som tok noen bilder av min (møkkete)bil, post de gjerne i tråden min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2011 Jeg vil også være med neste gang Hvem er den gule S4n sin forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2011 Noen som har satt fra seg lekebilene sine på nest siste bilde der ? hehe. Neste gang vil je også bli med på shooten : ) Såg moro ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2011 Jeg vil også være med neste gang Hvem er den gule S4n sin forresten ? Fredrik almenningen heter han. Tror ikke han er medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2011 mye bra bilder her gutta men juksesenk er da ikke noe kult? haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2011 nei fysj altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2011 (endret) Kom gjerne med kritikk edit: bytta ut bilde nr. 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2011 siste fra meg trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2011 tok noen enkelt bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2011 noen få til fra meg raymond tok over boran :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 17, 2011 goooood stemning! Nicee bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 17, 2011 diiiiigert panser på denna sølvfarga bilen, må være v12'er! minst! litt misstenkelig han som sitt inni der da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 17, 2011 Få på igjen porsche felgene på 2`er TDi`n a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 17, 2011 Få på igjen porsche felgene på 2`er TDi`n a? må si meg enig der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...