#26 Skrevet April 17, 2011 raymond tok over boran :p hehe, ja tenkte jeg måtte benytte anledningen, lenge siden siste jeg satt bak rattet på en slik en edit: mange fete bilder gutta. Har noen jeg også, prøve å se om jeg får satt meg ned en dag og lagt de ut (eller noen av de hvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 18, 2011 Herlig vårstemning!! Spreke farge på vento'n Flotte biler alle sammen her! Den sexer'n din er bunnsolid, Raymond!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 18, 2011 Her kommer en mini-teaser fra dama. Bilder kommer fortløpende så fort de er ferdig (kan ta litt tid, så er bare å smøre seg med tålmodighet...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 18, 2011 Utrolig hva man kan få til med en kran og Photoshop! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 18, 2011 kran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 18, 2011 Utrolig hva man kan få til med en kran og Photoshop! ikke noe kran her i gården, bare tilfeldig at de står parkert på den plassen vi tok PS. Så her var det Kim og Petter som var ivrige klatremuser på Lefdal taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 18, 2011 Som sagt og lovet så har jeg nå fått lagt inn og tittet over mine bilder, er jo mye av de samme men jeg tok en del "close up" bilder, så her kommer da noen av mine favoritter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 18, 2011 ... gruppebilde og enkeltbilder, kommer ei pulje til med enkeltbilder i morgo! ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 18, 2011 ikke noe kran her i gården, bare tilfeldig at de står parkert på den plassen vi tok PS.Så her var det Kim og Petter som var ivrige klatremuser på Lefdal taket Aha, jeg var sikker på kranbruk da jeg så de på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 18, 2011 litt kran å, men bare for klatring på et par bilder av min og ola sin heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 20, 2011 De to siste fra Ane; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 20, 2011 bila blei for mye strekt på siste bilde skulle kanskje gått lengre unna og zooma inn litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 20, 2011 bila blei for mye strekt på siste bilde skulle kanskje gått lengre unna og zooma inn litt? Nei, synes ikke det jeg. Er slik bildene blir når man bruker vidvinkel (10-20mm). Sier seg selv at man ikke får zooma inn så mye da. Man tager det man haver så lenge fargene på bilene/bakgrunnen blir rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 20, 2011 veit men jeg syns vidvinkel på høykant med feks. biler i ytterkanten av bilde blir for rart, og ødelegger litt for helheten men det er bare min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 20, 2011 Kan få mene hva du vil, men er ikkeno vits i plankekjøring hele tida, liker å prøve ting som alle andre synes er "feil". Men fikk da hvertfall fargene rett, storfornøgd med det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 20, 2011 neida, er fint å prøve andre ting, og gjøre ting anderledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...