#1 Skrevet April 16, 2011 (endret) Snapshot of the day - bildetråden Her kan du poste bilder av bilen din som du tok i dag. Regler: * Bilder av din egen bil (uansett merke) * Nye bilder du tok nylig * Bildetråd - kommentarer er lov, men ikke lange diskusjoner * Link til tråd om bilen er bra EDIT: I samråd med trådstarter legger vi til i topic at alle bilder som legges inn i denne tråden også kan brukes i andre sammenhenger av klubben, feks i bruk på nettsider i Treffpunkt osv. For de aller fleste er det helt greit med slik bruk og klubben trenger tilgang på flere gode bilder uten å måtte bruke tid/ressurser på å avklare med fotografen først. Dette vil da gjelde fra og med post 619. Da er det bare å hore bildene deres enda mer (stjelt fra bimmers.no ) ------------------------------------------------------------------------------------------- Bilde av mitt nyeste prosjekt 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2011 Hva med å bytte ut "BMW" med "VW/Audi" (eventuelt også Skoda/Seat)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2011 Bare BMW? Ihvertfall et jeg tok nylig av min BMW: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2011 Hva snakker dere om?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2011 Testa å ta bilder med eksterne blitser her om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2011 et fra shoot i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2011 Bilde tatt etter dagens bremsebytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2011 Kjøpt meg delebil i dag. Her ilag med Rallyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2011 fra i går egentlig, men fikk ikke sett over det før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2011 Et av venton min fra i går kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2011 lille rotete garasjen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 19, 2011 Sommerrengjøringen av bilen ble utført nylig og resulterte i en ny tråd for min bil : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=211891 Oppdatering kommer til kvelden tenker jeg.. To bilder; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 19, 2011 Fint med stasjonsvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 21, 2011 Skulle ønske jeg hadde photoshop og kunnskaper for å modde på dette bildet! Syns det var helrått til å være rett fra cam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 21, 2011 noe ala dette? si ifra hvis jeg skal fjerne bildet (kunne fått det enda litt bedre ut i fra org. oppløsning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 21, 2011 Inne på noe der Petter! så lite gjør såå mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 21, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...