#751 Skrevet Mars 29, 2013 Lange fredagen på Elmia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Mars 30, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Mars 31, 2013 Nærmer seg sesong nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Mars 31, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Mars 31, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet April 1, 2013 (endret) Fått ut s4'n fra vinter lagring og fått på sommer hjul på rs4'n;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet April 1, 2013 fått på sommerhjula : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet April 1, 2013 Passat CC by HLBproductions, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet April 1, 2013 Bilen polert og sommerhjul på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet April 2, 2013 Nypolert, mangler bare sommerhjul og ny bakfanger så er den klar for sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet April 2, 2013 [/url] by ChristofferJohansen, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet April 3, 2013 Siden alle merker er lov Her er et bilde av min vinterbil. Mitsubishi Pajero Wagon 3.2 Did. Tatt i Gøteborg med et Sony Cybershot DSC-HX20V 200ISO 30sekunder shutter: http://www.garaget.org/?car=270076&image=2962958 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet April 3, 2013 Venter på skilter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet April 7, 2013 Hei! Jeg har ingen bilder å bidra med, men jeg håper dere kan bidra med deres bilder til klubben. Som mange kanskje har fått med seg så fikk vi på plass dynamiske headere til forumet som endres helt vilkårlig. Idag la vi ut 25 nye headere men vi begynner å gå tom for bildemateriale.. Istedet for at klubben søker igjennom denne tråden for å hente ut bilder uten å nødvendigvis få tillatelse ifra respektive eiere så spør jeg heller om dere kanskje har noen bilder dere vil vi skal vurdere, kanskje er det DITT bilde som havner på toppen av klubbens forum så alle kan se. Bidrag og spørsmål kan postes i denne tråden, jeg har også skrevet de få kravene vi har Bidra med ditt beste vinter- og sommerbilde. Nye headere til forumet! Og med det vil jeg takke for oppmerksomheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet April 7, 2013 Bruks bilen har fått på sommerhjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet April 7, 2013 Tok et bilde etter vask, gleder meg til senk og felger er på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet April 8, 2013 Ikke fra i år men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet April 8, 2013 Bare et Snapshot når jeg kjøpte nye 19" før helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet April 8, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet April 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet April 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet April 10, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet April 10, 2013 Hvor var det jeg parkerte igjen.. åja, der var det! [/url] by ChristofferJohansen, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet April 10, 2013 Klargjort for sommer ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet April 10, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...