#1076 Skrevet Januar 11, 2014 Bruksbil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet Januar 11, 2014 Bare vente til det kommer liiiitt mer snø så skal quattroen få kjøre se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet Januar 11, 2014 Dårlig kompaktkamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet Januar 13, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet Januar 13, 2014 Nyvasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1081 Skrevet Januar 15, 2014 På vidda mellom Karasjon og Kautokeino! (Barnslige kommentarer om fjernlysene om 3, 2, 1.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1082 Skrevet Januar 16, 2014 Nice! Ang. Fjernlysene, så har man jo brukt for det der oppe, så ser ikke helt problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1083 Skrevet Januar 16, 2014 booommm plast vifte deler overalt under panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1084 Skrevet Januar 16, 2014 booommm plast vifte deler overalt under panseret Åssen fikk du til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1085 Skrevet Januar 16, 2014 Nice! Ang. Fjernlysene, så har man jo brukt for det der oppe, så ser ikke helt problemet Hadde en kort tid bruker på det norske Seat-forumet.. Fikk høre det ganske skarpt og kjapt at her skulle form stilles over funksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1086 Skrevet Januar 17, 2014 Function > form Et bilde av min fra i kveld.. Savner rwd/awd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1087 Skrevet Januar 17, 2014 Åssen fikk du til det? Ser ut som denne her gikk i stykker. Tror det heter viskoselager: Så løsnet selve viskosen og multireim som fant veien i vifta etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1088 Skrevet Januar 17, 2014 (endret) Fikk tatt noen bilder av bruks/vinterbilen i dag, siden vinteren har slått inn for alvor nå! første ganger jeg prøver meg med litt små justeringer i lightroom også, er en god del å sette seg inn i, så jeg bare prøvde meg veldig forsiktig fram med noen enkle justeringer.. ble ganske fornøyd litt dugg på linsa pga snøværet men det får gå for denne gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1089 Skrevet Januar 18, 2014 Siden vi er i et slikt vinterlig modus på bildene, får jeg vel slenge med et jeg tok i dag Varmeapparat og motor fungerte knirkefritt. Girkassen var derimot litt støl i gangen til tider og bilen er absolutt ikke isolert nok for slike temperaturer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1090 Skrevet Januar 18, 2014 sånn ser min A4 tq ut når det snør som mest... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1091 Skrevet Januar 19, 2014 Vasket bilen i dag, da jeg er på jobben og driver med ett annet prosjekt. Prøver også å surre litt med VAG-COM. Men ser ikke ut som at jeg får det til slik som jeg vil. Men man får prøve litt til -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1092 Skrevet Juni 21, 2014 (endret) Venter på at kona skal bli ferdig med pærti pærti, så ute å ser på livet i mens. Tok like gjerne ett lite stemningsbilde. -Thelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1093 Skrevet Juni 22, 2014 Liten vask av konebilen ; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1094 Skrevet Juni 22, 2014 Måtte stoppe å ta ett bilde forleden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1095 Skrevet Juni 24, 2014 Snasen bil Espen, får ta no bilder sammen endag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1096 Skrevet Juni 26, 2014 Enig, så denne på Kjeller for litt siden. Meget pen mk2:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1097 Skrevet Juni 26, 2014 Hehe ja har tenkt på det Henrik, bare ikke kommet så langt enda! Takk Jan Marius! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1098 Skrevet Juni 26, 2014 (endret) GTI? Ser den har den riktige optikken, men mangler de svarte stripene på siden, så derfor jeg spør:) Ser ut som en pen bil, uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1099 Skrevet Juni 26, 2014 GTI ja. Hvis det er de nedre svarte stripene du tenker på, under døra, så lyver bildet hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1100 Skrevet Juni 26, 2014 Den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...