#2351 Skrevet Juni 29, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 28.6.2021 den 8.28, Tom Vadseth skrev: Så det var du som var i norddalen på søndag? 😎 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2352 Skrevet Juni 30, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 21 timer siden, Ben Cato Eide skrev: Så det var du som var i norddalen på søndag? 😎 Ja, var du der å? Vi missa ferga så måtte vente 1t, var i norddalen så møtte vi en kompis så har hytte der så dro opp dit 👌 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2353 Skrevet Juli 1, 2021 Jobbskyss alle godværsdager 🌞 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2354 Skrevet Juli 1, 2021 8 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2355 Skrevet August 4, 2021 Avspyling på ferietur 😎 Dette er på Tanken Stathelle 😊 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2356 Skrevet August 4, 2021 Klar for Vålerbanen👍🤓 9 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2357 Skrevet August 8, 2021 Kveldstur med cab’n😎👌 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2358 Skrevet August 13, 2021 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2359 Skrevet August 13, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 5 timer siden, Tom Vadseth skrev: Ouuuffff.... Når jeg ser slike bilder så lurer jeg på hva faen jeg driver med som kjører Amarok.. Lekker skute! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2360 Skrevet August 13, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, Stig Arne Almskår skrev: Ouuuffff.... Når jeg ser slike bilder så lurer jeg på hva faen jeg driver med som kjører Amarok.. Lekker skute! Takk takk, er misunnelig på amarokken din uansett så "just so u know". 😎😎 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2361 Skrevet August 13, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 10 minutter siden, Tom Vadseth skrev: Takk takk, er misunnelig på amarokken din uansett så "just so u know". 😎😎 Ah, nå redda du kvelden min! Det var litt godt å høre at det kan gå begge veger også, hehe.. Men jeg savner veldig A6'n og måten de bilene oppfører seg langs vegen. Det er faktisk såpass at jeg har vurdert å bytte til noe lignende skuta di i stedet.. Men igjen, jeg digger jo Amaroken så jævlig sånn i daglig bruk. Men vi hadde en roadtrip i rokken i sommer, og ikke at det er ukomfortabelt eller noe slikt, men måten en Audi er å kjøre langt med er noe helt spesielt.. som jeg savner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2362 Skrevet August 16, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 2021-6-30 den 11.39, Tom Vadseth skrev: Ja, var du der å? Vi missa ferga så måtte vente 1t, var i norddalen så møtte vi en kompis så har hytte der så dro opp dit 👌 Ja, var inn å vatna graver 😄 lagt til 4 minutter senere Familiebiln I dag, beklager grusomt skitten bil 🤭 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2363 Skrevet August 22, 2021 I stallen med kids🙈🤷♂️ 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2364 Skrevet August 23, 2021 En kjapp pirkevask før Hobbykjøretøyenes Dag i nabobygda😄 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2365 Skrevet September 12, 2021 Bilde tatt på vei inn i garasjen. 8 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2366 Skrevet September 18, 2021 Ble jaggu knipset et par i dag og.. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2367 Skrevet Oktober 23, 2021 Kan jo ikke la denne tråden dø heeeelt ut vel..? Dere må gjerne bidra! :D 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2368 Skrevet Oktober 29, 2021 Glemte at jeg tok dette.. Litt utenfor standarden, men bilde av bilen for så vidt! Fru my 200k! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2369 Skrevet Oktober 30, 2021 Kult stoppskilt der @Bjørn Eirik Ødegård... 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2370 Skrevet November 3, 2021 Vaskedag.. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2371 Skrevet November 5, 2021 Fullt av skrot her på gårdsplassen 🙈 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2372 Skrevet Januar 23, 2022 Tok dette bildet med mobilen her en morgen, på vei til jobb. Måtte bare få tatt bilde av den soloppgangen :) 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2373 Skrevet April 1, 2022 Ikke fra i dag. Men tidligere denne uken 😄 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2374 Skrevet Mai 8, 2022 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2375 Skrevet Mai 10, 2022 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...