#2426 Skrevet April 1 Vinterbilen får seg en kjapp vask etter påsketrafikken. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2427 Skrevet April 26 Bil for buss.. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2428 Skrevet April 27 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2429 Skrevet Mai 17 Fint vær i Nordfjord 🙋 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2430 Skrevet Juni 18 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2431 Skrevet Juli 13 Et "none vag" bilde i dag.. samtidig svært beslektet.. :) 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2432 Skrevet Juli 13 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2433 Skrevet Juli 13 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2434 Skrevet Juli 19 (endret) Luftet sommerbilen også: 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2435 Skrevet August 15 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2436 Skrevet September 4 Ute i god tid med vinterfelgene til familiegodstoget (A7) i år... 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2437 Skrevet September 8 (endret) En bag på deling til far og sønn, to bagger til mor, vognunderstellet sammenklappet oppå og reiseseng i forkan. I tillegg er det god plass til flere mindre bager og vognbagen står stroppet fast i baksetet. A7en klar for høstferie 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2438 Skrevet September 12 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2439 Skrevet September 19 Litt usikker på om jeg kan si jeg tok et bilde, men jeg har iallefall fått et bilde (eller fler) ettersom jeg hyret inn fotograf for anledningen. 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2440 Skrevet September 19 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.9.2024 den 12.38, Ola L Lereim skrev: Litt usikker på om jeg kan si jeg tok et bilde, men jeg har iallefall fått et bilde (eller fler) ettersom jeg hyret inn fotograf for anledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2441 Skrevet September 20 Du har jo organisert eit bilde, så det er vel innanfor reglane :D 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2442 Skrevet September 22 Luftet 1.8TQ Golfen 😊 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2443 Skrevet September 23 Høstferien der ingen aner hvor man havner. Pluttselig på gjengrodde veier. Godt med luftfjæring og mulighet til å heve godstoget da. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2444 Skrevet September 25 Høstferien fortsetter. Det er vel gull under regnbuen? Så en kattevask på hytta, med det som nok er verdens dårligste høyttrykkspyler... Men nødvendig var det etter 150 mil med regn og drit, veiarbeid, grus og gjørme. Høstferien fortsetter... 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2445 Skrevet September 25 Lurer på om det begynner å nærme seg høst.. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2446 Skrevet September 25 Liten påminnelse og oppfordring til medlemmene: kalender bidrag BEHØVES og er SNART FRIST. ;) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2447 Skrevet September 29 Høstferien fortsetter. Her på vei til Nusfjord i Lofoten. Etter Lofoten fortsatte vi sørover langs kystriksveien og passerte Saltstraumen i dag. Ser oftere i speilene langs kystriksveien enn langs etter E18... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2448 Skrevet Oktober 9 Høstferien dundrer inn i sin femte uke med høstvær sørover Atlanterhavsveien. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2449 Skrevet Oktober 9 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2450 Skrevet Oktober 10 Høstferie ble plutselig vinterferie... Dombås i morges. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...