#1576 Skrevet April 24, 2016 Fra lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1577 Skrevet April 26, 2016 (endret) http://i812.photobucket.com/albums/zz41/L4sse/image_zpsqizf3guf.jpeg Hva er grunnen for at bildene mine eg laster opp på forumet blir uklare? De er tatt med speilrefleks og de er klare her på Ipaden de vises og veldig små i trådene er det mulig å få gjort noe med dette? Eg er litt motstander av Photobucket Pga at det kan være fare for at bilder forsvinner. Tråder uten bilder er ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1578 Skrevet April 26, 2016 Fått på nye sommersko Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1579 Skrevet April 26, 2016 [ATTACH=CONFIG]237904[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]237905[/ATTACH] http://i812.photobucket.com/albums/zz41/L4sse/image_zpsqizf3guf.jpeg Hva er grunnen for at bildene mine eg laster opp på forumet blir uklare? De er tatt med speilrefleks og de er klare her på Ipaden de vises og veldig små i trådene er det mulig å få gjort noe med dette? Eg er litt motstander av Photobucket Pga at det kan være fare for at bilder forsvinner. Tråder uten bilder er ..... Ser ut som at photobucket ikke viser full size bilde ved direct link, må ha ~original bak .jpeg Litt usikker på om det er tillatt ved bruk av [ img ] Bruker selv imageshack og er veldig fornøyd med det koster ikke store summen heller. Jeg får ihvertfall direct link med full oppløsning der, og aldri opplevd at bilder blir borte, de hadde riktignok en teknisk glipp for et årstid? tilbake hvor det tok en stund før eldre bilder var på plass igjen, men det løste seg, samt at de beklaget veldig å ha oppgradert alle backup systemer så det er jo en god trygghet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1580 Skrevet April 27, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1581 Skrevet April 27, 2016 Sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1582 Skrevet April 30, 2016 Endelig Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1583 Skrevet April 30, 2016 Denne gleder jeg meg til å følge Alexander, få ut tråd / info asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1584 Skrevet Mai 1, 2016 Hva er grunnen for at bildene mine eg laster opp på forumet blir uklare? De er tatt med speilrefleks og de er klare her på Ipaden de vises og veldig små i trådene er det mulig å få gjort noe med dette? Eg er litt motstander av Photobucket Pga at det kan være fare for at bilder forsvinner. Tråder uten bilder er ..... har brukt photobucket i mange år og har aldri hatt ett bilde som forsvinner. Med mindre en flytter på bilder på photobucket då såklart. Jeg bruker alltid img linkene fra photobucket og får bilder som blir bra til forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1585 Skrevet Mai 1, 2016 lykkelig eier av orginal gti etter mange mnd med leting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1586 Skrevet Mai 1, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1587 Skrevet Mai 1, 2016 har brukt photobucket i mange år og har aldri hatt ett bilde som forsvinner. Med mindre en flytter på bilder på photobucket då såklart. Jeg bruker alltid img linkene fra photobucket og får bilder som blir bra til forum. Samme her, brukt Photobucket i over ti år nå (måtte sjekke på profilen min) og aldri hatt problemer med bilder som blir borte, med mindre man sletter eller flytter de. Men skjønner hva Lasse sikter til, og det er når de som har Photobucketen sletter kontoen sin - da blir det jo logisk nok borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1588 Skrevet Mai 3, 2016 Våren er kommet til NordNorge, men bilene må vente litt før de får sin 2 (kanskje 3) stegs behandling. Audi A6 C6 tdi quattro avant VW Golf V 1k tdi 4motion sportline x: Audi A4 B6 turbo quattro x: Audi 80 B4 quattro competition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1589 Skrevet Mai 3, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1590 Skrevet Mai 3, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1591 Skrevet Mai 3, 2016 Får satse på at leiebil er innafor. Bestillte to mellomklasse biler, fikk forespeilet Opel Astra. Fikk Audi Q3, til vår overraskelse hadde den gått 14 km totalt når vi tok den ut. 2016 2.0tdi quattro [emoji106] Den andre er 2016 Seat Leon, ingen dum bil det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1592 Skrevet Mai 3, 2016 Grunnen til at jeg parkerer på andre siden av huset mitt 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1593 Skrevet Mai 4, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1594 Skrevet Mai 5, 2016 Ut på en liten luftetur med S8 handschaltern idag, iphone-bilde bare dog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1595 Skrevet Mai 5, 2016 Ute på kveldstur med rs2en i peeent vårvær :-D Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1596 Skrevet Mai 5, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1597 Skrevet Mai 7, 2016 Et totalt bedritent bilde av Passaten mens den venter på ny foring og bolt til camberjusteringa: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1598 Skrevet Mai 7, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1599 Skrevet Mai 8, 2016 Nyvaska og godvær betyr fotosession 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1600 Skrevet Mai 8, 2016 Nyvaska bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...