#1 Skrevet April 17, 2011 Plukket i stykker et sett med UFO-calipere i natt og så at mansjetten som sitter rundt den store glidepinnen var moden for utskifting. Har lett opp og ned på nett uten å finne noe. Heller ingen delenr. Hvor kan man skaffe disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2011 Prøvd mekonomen.no med skiltnummer? De har overhalingskit for både hydraulikkdel og glidedel på flere vagbremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2011 Prøvd mekonomen.no med skiltnummer?De har overhalingskit for både hydraulikkdel og glidedel på flere vagbremser. Har kikket der, men funker ikke med skiltnr da den er oppbygd etter skade og har fått et litt spesielt chassinr. Får opp feil; "dette registreringsnr er ikke koblet". Prøvde også manuelt, men fant ikke noen overhalingskit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2011 Du får ringe Møller imorra da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2011 du kan prøve mitt regnr BP27726 Jeg har slike superufoer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2011 du kan prøve mitt regnr BP27726 Jeg har slike superufoer Takk! De hadde slike foringer, men det er mansjetten rundt den tykke "glidepinnen" jeg skal ha. Den hadde de ikke. Ufobremser kan selvantenne for min del. Heldigvis har jeg forholdsvis nye skiver uten kast i, men caliperne var litt så som så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2011 Det kan hende at de har noe til glide pinnene,men rep sett til UFO caliperne får man ikke tak i lenger uten om noen annonser jeg har sett på Ebay.de, rep settene gikk ut av systemet i 2009. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2011 Det kan hende at de har noe til glide pinnene,men rep sett til UFO caliperne får man ikke tak i lenger uten om noen annonser jeg har sett på Ebay.de, rep settene gikk ut av systemet i 2009. Har du link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2011 Det har jeg, bare trykk HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...