Ronal R10 7x15 ET 28 Golf Variant

Anbefalte innlegg

Har et sett med nye Ronal R10 7x15 ET28 og tenkte å bruke disse på familievogna en 95 Golf variant. Hva slag bredde bør jeg gå for.Bilen blir senka men ikke skam senking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bredden på Ronal'ene er du vel ganske stuck med? :D

 

Og dekkalternativene for en mk3, tja. 185/45-15 ser bra ut på felgdimensjonen du har her, men ettersom det er en mk3 ville jeg hatt noe litt større. Tror faktisk jeg ville valgt meg en 195/50-15 økonomiløsning, eller så har man jo også 185/55-15 som vel er spot-on til Golf 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så har man jo også 185/55-15 som vel er spot-on til Golf 3.

 

Jeg har denne dimensjonen på vinterhjulene, på Borbet C 7x15 ET35

Med disse er dekksidene i grenseland fra å være utenfor hjulbuene foran, bak er det plass til tvillinghjul hvis ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/50-15 og 185/55-15? Hallo, vi er ikke i 2001 lengre.

 

Anbefalt: 195/45-15 Toyo Proxes eller 175/50-15 Vredestein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har denne dimensjonen på vinterhjulene, på Borbet C 7x15 ET35

Med disse er dekksidene i grenseland fra å være utenfor hjulbuene foran, bak er det plass til tvillinghjul hvis ønskelig.

 

Men vil det bli problemer med at felgene har ET28 med tanke på subbing ved feks full sving. Er ikke killer på det med ET.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/50-15 og 185/55-15? Hallo, vi er ikke i 2001 lengre.

 

Anbefalt: 195/45-15 Toyo Proxes eller 175/50-15 Vredestein.

 

Blir ikke 175/50/15 jævlig med strekk da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke 175/50/15 jævlig med strekk da.

 

Nei, egentlig ikke.

Hvis du vil se hvordan det ser ut med begge dimmensjonene så har jeg de på to biler i showrommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke.

Hvis du vil se hvordan det ser ut med begge dimmensjonene så har jeg de på to biler i showrommet.

 

Får se om jeg rekker det på tirsdag så sant du ikke er på påskeferie da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/50-15 og 185/55-15? Hallo, vi er ikke i 2001 lengre.

 

Anbefalt: 195/45-15 Toyo Proxes eller 175/50-15 Vredestein.

Hallo, hallo.

 

Nå er kanskje "moderat senk" noe som tolkes forskjellig fra person til person.

Men å skjule 175/50-15 - en forøvrig meget fin dimensjon på smal 15" - på en Golf 3 uten lav senk tror jeg blir seendes meget rart ut.

Er jo akkurat samme som gjør at jeg IKKE vil ha 175/50-15 Vredestein Hitrac på Poloen med 50/35 senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får låne meg noen felger med dekk i div str og se åssen det blir. hadde det vært jeg som skulle kjørt bilen fast så hadde den blitt asfaltsliper men siden dama jobber på vinterbro og veien der er assdårlig så er det greit med litt gummi og ikke så veldig lav bil. JA jeg veit det er teit å kjøre rundt med freshe rims og ikke perfekt senka bil men av og til må man ha litt function before fashion

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.