#1 Skrevet April 17, 2011 Lokallagstreffet i april måned blir søndag den 24. Satser på oppmøte kl 16:00 på Gråmyra Levanger for litt dekksparking, skitprat og god mat på Kjell's Kro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2011 Må vel prøve å huske å ta seg en tur da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2011 Har prøvd å vaske bilen nå, men ble ikke helt vellykket. Så jeg får parkere i skyggen, he he! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2011 SKAL , gjentar SKAL huske dette treffet!! Må se om ikke en av doningene starter etter litt trillstart og startgass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2011 (endret) Beklageligvis har det sneket seg inn en brunspettet, hvit skamplett fra Stuttgart på noen av bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2011 Morro å møte gjengen igjen , Og det ble da fint oppmøte Arti å se noen nye fjes også Fin den cabben din Bjørn Og jeg beklager at jeg parkerte på feil side av den Stuttgart greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2011 Fint at noen tok bilder når vi først ble såpass godt oppmøte. Men lurer på om vi ikke skal finne oss en litt bedre plass å treffes på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2011 Tenkte i samme baner i dag (går) Ottar.. den stuttgartgreia ble litt for mye Men seriøst; Vi kunne jo ambulere litt mellom ulike alternativ inntil vi finner noe vi alle liker. Og mitt forslag blir da på parkeringa ved Magneten, stort område med lite folk og biler på en søndags ettermiddag. Burger King er jo like ved, eller de (vi) sultne kan kjøre kortesje opp til Kjells etter vel overstått briffing, skryting og dekksparking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2011 Vi har jo hatt treff å flere forskjellige steder før. Var ofte treff på Steinkjer, og vi har møttes på Stjørdal noen ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2011 Er jomest rettferdig at vi flytter på oss, og vi som bor i nærheten av Gråmyra får en unskyldning til å ta en langtur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2011 Ser gjerne at vi legger et treff til Stjørdal da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2011 Da kommer ikke jeg iallefall...hehe aldri i livet om jeg kjører til stjørdal på en fredag , lørdag eller søndag..... kjører dit alle andre dager dette året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2011 Da kommer ikke jeg iallefall...hehe aldri i livet om jeg kjører til stjørdal på en fredag , lørdag eller søndag..... kjører dit alle andre dager dette året må da være en fin anledning å prøve veien i en "litt" mere komfortabel bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...