#1 Skrevet April 17, 2011 (endret) Selgeren sier jeg har Spec stage 3+ clutch. Den er blitt kjørt ca.10.000km. Under mine 3000km har jeg vært litt snill med den=) Under full pådrag en dag bomma jeg fælt ved en giring, og jeg sluret med full effekt i 2sekunder. Trodde ikke den skulle ta kvelden av den ene gangen der.....menmen...den slurer hvertfall nå når jeg får fullt ladetrykk. Må jeg kjøpe alt nytt, eller er det bare noen deler i clutchen jeg kan skifte ut? Hvor er denne billigst? 034motorsport/ebay? ps. 330hk 470nm. Takker for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2011 Selgeren sier jeg har Spec stage 3+ clutch.Den er blitt kjørt ca.10.000km. Under mine 3000km har jeg vært litt snill med den=) Under full pådrag en dag bomma jeg fælt ved en giring, og jeg sluret med full effekt i 2sekunder. Trodde ikke den skulle ta kvelden av den ene gangen der.....menmen...den slurer hvertfall nå når jeg får fullt ladetrykk. Må jeg kjøpe alt nytt, eller er det bare noen deler i clutchen jeg kan skifte ut? Hvor er denne billigst? 034motorsport/ebay? ps. 330hk 470nm. Takker for svar=) du er ikke den første som har en slurende spec clutch desverre, du må i første omgang ta ut clutchen se hvordan ting ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2011 aiaiai... Hva med å investere i FX300? Hvor er denne billigst egentlig? Noe ekstra som må kjøpes utenom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2011 Driver og titter på Fx100 sjøl, har trua på Clutchmaster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2011 muligens vi kan sammarbeide å få billigere frakt eller no? viss jeg skal ha denne da=P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2011 Hvis jeg skal ha, blir det nok ikke handla før til høsten. Blir oppgradering av motor og drivverk først til vinteren serru. Må prioritere nytt kjøkken nå først.. og det er dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2011 Har'u rå til begge deler? jøss=) Hvor kunne du ønske å bestilt? Billigs mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2011 okai...jeg tar opp tråden igjen... Jeg har Spec 3+ som slurer. Kan jeg kjøpe nye lameller å dreie svinghjul og trykkplate? spec3+lammel? noen andre typer lameller? Noen som har tips? håper på svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2011 Jeg kan hvertfall anbefale clutchmaster FX100! Den funker helt hundre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2011 FX100 er nok ikke bra nok for ditt oppsett.. Jeg har FX400(m/8puck lamell) på oem svinghjul og er veldig fornøyd med den. Vil tro jeg har samme motoroppsett som deg, Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2011 (endret) Okay, takk for svar! Så da sier dere at jeg muligens bare kan klaske på en FX400lamell å dreie litt så skal det funke fett?=) clutch'n er bare 13.000km gammal, så svinghjul og trykkplate trenger kansje bare litt pussing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...