Hvilke 175/50 13 dekk er fysisk minst/smalest?

Anbefalte innlegg

Fulda Carat Assuro

Continental SportContact

Dunlop SP SPORT 2000

Yokohama A539

 

Noen som har noen formening om hvilke som sitter best og hvilke som varer lengst også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulda har jeg ennå ikke sett på felg men basert på egne og andres erfaring vil mitt tips være Dunlop. De sitter fint og har fin fasong på dekksida.

 

Når det gjelder holdbarhet er Yokohama de jeg har best erfaring med av de nevnte dekkene. Ulempen er at de har nærmest linjalrette dekksider. Inntil SP9000 kom (også i 195/45-13 som fysisk er så godt som identisk med 175/50) var min ubestridte favoritt SP2000. De har fin fasong, var på den tida gode å kjøre på og holdt bra. I dette utvalget ville jeg ha valgt disse:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulda er vel smalest av de mener jeg ble fortalt! Passet ganske bra på 6x13 felga jeg hadde på min tidligere Polo 1!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takker for svar begge 2, har hatt sp2000 før og var meget fornøyd med dem, skulle bare ønske noen av de andre var litt smalere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulda er smalest ja, men gir ikke noe særlig bra veigrep. Kjører med noe billige greier på min nå, ikke kjørt langt men de var langt bedre enn Fulda og SP2000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva kjører du med nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.