#1 Skrevet Mars 15, 2005 Hei.. I min uendelige ubestemmelighet søker jeg nå ny hjelp.. Noen som er god i tysk? Denne artikkelen skulle jeg gjrne hadd litt info om. Er lyktene med xenon, eller bare klargjort for xenon? For det er med, er jo jeg helt med! håper på hjelp. må få kjøpt nå lykter snart før dette blir tåpelig. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2005 mangler ikke selve artikkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2005 mangler ikke selve artikkelen? For en komplett idiot jeg er.--- her: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7959604583 tar du den eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2005 Xenonutførelse, ikke pære eller ballast med vil jeg tippe. Utifra prisen å dømme også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2005 Gasentladungslampen + Vorschaltgerät nicht im Set enthalten. "Pærer og ballaster er ikke inkludert i settet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2005 Kunne tatt Hadde jeg vert kjappere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2005 Xenonutførelse, ikke pære eller ballast med vil jeg tippe. Utifra prisen å dømme også. Det var det jeg og tenkte.... Men så før meg at kanskje..... kanskje... dette var et kupp. men nei.. må nok gå for klarglass med black chrome da. Takk for hjelp folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2005 Selger sier at disse er xenon... 150 Euro? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7959918702 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2005 Nok en gang.... Xenon Glühlampen und Vorschaltgeräte gehören nicht zum Lieferumfang. "Xenon pærer og ballaster er ikke inkludert" Noe sier meg at folk kjøper disse på huggeren for å bruke pære og ballast selv, og dermed selger lyktene videre. Likevel sier han dette... Die Scheinwerfer sind Neu und Originalverpackt und inkl. 24 Monate Garantie! "Lyskasterne er nye og i originale esker, og inkluderer 24 mnd garanti." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2005 Nok en gang.... "Xenon pærer og ballaster er ikke inkludert" Noe sier meg at folk kjøper disse på huggeren for å bruke pære og ballast selv, og dermed selger lyktene videre. Likevel sier han dette... "Lyskasterne er nye og i originale esker, og inkluderer 24 mnd garanti." føkk.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...