#1 Skrevet April 17, 2011 Når jeg skal ta bort kullfilteret til bensintaken, skal jeg da plugge slangene,rørene som går til tanken i motorrommet? Eller skal de være åpne? Vil det ikke kommme møkk og vann inn dit da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2011 Om tanklokket ditt er tett ( noe jeg mistenker at det er ) så bør du sette på et lite breather filter på slangene. Men du kommer sikkert til å få bensinlukt i kupèen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2011 Jeg har bensin lukt i cupèen allerede :=) Da burde jeg kanskje bare ha tanken montert da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2011 Den slangen til kullfilteret kommer fra påfyllingsrøret bak i bilen din. Det er bare og koble det av der og sette på en ny slange som du kan legge ut bak f.eks. høyre bakhjul (via plastplugg i brønnen). Da slipper du bensinlukt inni bilen og at det blir trykk i tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2011 Kommer jeg til denne slangen innen fra bilen eller fra tankløkk siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2011 (endret) Kommer jeg til denne slangen innen fra bilen eller fra tankløkk siden? Du kommer til den i bagasjerommet på høyresiden:) fant ett bilde som viser hvordan jeg har gjort det: http://i77.photobucket.com/albums/j73/bergersen/PC100700.jpg?t=1260453397 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2011 Noen som vet om det har noe for seg å fjerne denne boksen? Tenker effektmessig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2011 Noen som vet om det har noe for seg å fjerne denne boksen? Tenker effektmessig? Ingen innvirkning på effekten nei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2011 Du kommer til den i bagasjerommet på høyresiden:) fant ett bilde som viser hvordan jeg har gjort det: http://i77.photobucket.com/albums/j73/bergersen/PC100700.jpg?t=1260453397 Da har jeg gjort akkuratt som deg, takk for tipset, når jeg skrudde av slangeklemma til kullfilter tanken baki bagasjerommet hørte jeg att det hadde vært vakum der så da var sikkert den tett også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...