Riktig ET på felger - Audi A5 Q - 9x20

Anbefalte innlegg

PA import har disse 9x20 et37 ute på finn.no.. 22k løp og kjøp, og ser meget bra ut på A5 , Synes jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har polerte med dekk på hånda fra tyskland for 18, så tar evt de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PA import har disse 9x20 et37 ute på finn.no.. 22k løp og kjøp, og ser meget bra ut på A5 , Synes jeg ;)

Sporer av litt her bare :o Noen som vet om disse vill passe A4 B8 : klø : Innpress er vel ikke helt på jordet , men hvordan er navåpningen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporer av litt her bare :o Noen som vet om disse vill passe A4 B8 : klø : Innpress er vel ikke helt på jordet , men hvordan er navåpningen ?

Har det store senteret disse , når de er orginal hjul fra A7/A8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men HVA felger dA? ;)

11x20et35 : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt innpress til b8, helt spot on! Er dem fra A8 så er vel navåpningen 57.1, mens A7 har 66.6 tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men HVA felger dA? ;)

BBS CH-R ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt innpress til b8, helt spot on! Er dem fra A8 så er vel navåpningen 57.1, mens A7 har 66.6 tror jeg

Har ikke nye A8 - 66.6 ... ? rart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke nye A8 - 66.6 ... ? rart

Jo, den nye har nok det Tore, jeg tenkte på den gamle :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.