Lakkering av p-sensor - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fikk byttet en av p-sensorene bak i forrige uke. Da jeg hentet bilen var selvfølgelig ikke p-sensoren som var byttet lakkert. (Ikke Møller). Svaret da jeg hentet bilen var omtrent som følger: "Hææ, er det lakk på dem? Det kjenner vi ikke til, vi driver ikke med sånt her..". Jeg gidder rett og slett ikke levere den inn igjen der, tar ikke sjansen på at det blir bra..

Spørsmålet er da om noen har erfaring med lakkering av p-sensorer? Funker det med vanlig lakkstift, eller er spray best? Hva bør man gjøre av grunnarbeid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har s-line lister til lakkering og sendte samtidig med p sensorer. Skal hente de i dag så da kan jeg jo høre med lakkereren om hva som er best. Vil vel tro han bruker noe grunning, lakk samt klarlakk over, men kan høre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du KAN få det greit med sprayboks , park sensorer lakkerte vi alltid når de var lakkert fra før av.

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var den ikke grunnet ferdig fra audi? kjøp sprayboks med org farge hos audi, men spørs hvor pent det blir uten å ta den ut. må hvertfall maskere pent...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må nok dekke godt til og maskere pent, så er det om å gjøre å ikke få for mye lakk som kommer innimellom der.. Må vel også få på noe grunning e.l. Synes faktisk ikke så godt, men må nok få gjort noe med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi lakkerer sensorer stött og stadig på jobben. Vi grunner på vanlig måte som med andre nye deler för vi lakkerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp blei lakka alle sensorene på A4en jeg hadde også,fungerte akkurat like bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe stort problem og lakkere det ;) Bruk sprayboks og ikke lakkstift :P

Og vil ikke anbefale og ta for mange lag med lakk ettersom at det kanskje blir for tykt lag for at sensoren skal fungere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.