#1 Skrevet April 18, 2011 Hei. Har byttet en del bærearmer på min A6 1,8TQ 99mod i helga, men sliter nå med den siste nedre bakre bærearmen. Har fått festet den i bakkant og lurt bolten i kuleleddet opp i hullet i hjullager huset, men når jeg prøver å stramme denne sviver bare hele kuleleddet... Skal det være noe gummi her? Det er jo en kon på denne bolten men den er for løs til å kunne strammes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2011 Bruk en jekk eller noe lignende for å gi press på konen.. Rengjør bolt/mutter/gjenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2011 det bruker og være ett spor der du kan sette en tynn fast nøkkel rett under konen. om du drar ned gummi hetta litt. om du skjønner tegningen mener at jeg brukte en 17 mm på min. eller så kan du bruke mutter trekker.. bruker og fungere det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...