#1 Skrevet April 18, 2011 Har trøbbel me og få turbotrykk på s2en min. den ladet før 1,6 men nå lader den bare 0,5. jeg har sjekket slanger og rør. har også hatt av downpipen og sjekket turbo. Denne feilen kommer og går. er det noen som har en god ide? all hjelp mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2011 Høres ut som den går kun på grundlast , prøv og fjern N75 og bruk mekanisk trykk ventil . da burde trykket komme kjappt. Anbefaller på det sterkeste TurboXs High performance ventilen som KRB selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2011 Høres ut som at den går i nødmodus. Kjør en Vagcom sjekk for å finne ut hva som er galt før du evt begynner å overstyre med MBC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2011 Okei da har jeg litt og prøve. takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2011 Høres ut som den går kun på grundlast , prøv og fjern N75 og bruk mekanisk trykk ventil . da burde trykket komme kjappt. Anbefaller på det sterkeste TurboXs High performance ventilen som KRB selger.[/QU Det var N75 som var feilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2011 Deilig Jørgen , bare herje videre da som ja sa disse org N75 ventilene tuller ofte så jeg tar driten vekk og kjør mekanisk punkt slutt. Null problem igjen Hold flatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2011 Deilig Jørgen , bare herje videre da som ja sa disse org N75 ventilene tuller ofte så jeg tar driten vekk og kjør mekanisk punkt slutt. Null problem igjen Hold flatt Jepp:) skal montere mekanisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2011 Tenk deg om en gang til før du monterer mekanisk... Er det n75 ventilen som er defekt ? eller er det hjerna som stiller ned trykket pga andre feil ? Med en mekanisk controller har ikke motorstyringen mulighet til å justere ned trykket om noe skulle feile. Etter min mening er det bingo å kjøre med mekanisk controller. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2011 Tenk deg om en gang til før du monterer mekanisk... Er det n75 ventilen som er defekt ? eller er det hjerna som stiller ned trykket pga andre feil ? Med en mekanisk controller har ikke motorstyringen mulighet til å justere ned trykket om noe skulle feile. Etter min mening er det bingo å kjøre med mekanisk controller. Jan Brede Du har et poeng dær ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...