#1 Skrevet April 18, 2011 Hei! Har litt problemer med A6'n min. Sendt en mail til ES-Tuning her om dagen som jeg venter svar på. Siterer den her om kanskje noen kanskje her et tips eller tre og komme med Hei! I fjor sommer, den 24.06.10, hadde jeg bilen min, 00 Audi A6 2.7 biturbo, hos dere for mapping i benk. Ble meget fornøyd og bilen gikk bra. Har i senere tid desverre merket at bilens oppførsel har endret seg. Der den før fikk et "kick" rundt 3300rpm, og et til litt høyere, har blitt borte... "Effekt-stigen" ( eller hva jeg skal kalle det) har blitt mye slakkere sammenlignet med utskiften fra dynobenken deres. Bensinforbruket har økt littegran sånn i gjennomsnitt. -Har sjekket for feilmeldinger med Vag-Com, fant ingen. -Satt på trykkluft etter luftmengdemåleren for å sjekke for lekasjer. Utbedret noen små jeg fant. Men ga ingen merkbar endring. -Byttet N75, for å se om det hjalp. Hjalp ikke. -Logget EGT sensorene. Disse har ikke begynt å regulere. -Lambdasonder er byttet. Hjalp ikke. -Luftmengdemåler er byttet. Hjalp ikke. -Har også gått over vakuumslangene, men kan ikke se noe tilsynelatende galt. -Sjekket eksosanlegget. Ingen tette catalysatorer Har logget litt med vag-com og det virker som bilen lader 1,2bar, men den bruker lang tid på å bygge ladetrykket, ut ifra hva jeg kan skjønne. Bilen bruker ikke olje i nevneverdig grad Har dere noe formening om hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2011 coiler?..toppakning?..luftfilter?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...