#1 Skrevet April 18, 2011 Jeg har noen flasker med diverse poleringsmiddel stående i boden min. Flaskene er sikkert 5 år gamle noen av de, og har stått i kald garasje i flere vintere. Er dette brukanes? Ser det står på noen av flaskene at de ikke skal oppbevares i kuldegrader osv, men alikevel.. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2011 Vil anbefale at du rister dem GODT GODT GODT, og gjærne tar dem inn i romtemp og rister enda mere.. Er det polering/rubbing eller voks det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2011 Vil anbefale at du rister dem GODT GODT GODT, og gjærne tar dem inn i romtemp og rister enda mere..Er det polering/rubbing eller voks det er snakk om? Det er polering og rubbing. Autoglym.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2011 Jeg hadde ikke brukt de på en lakk jeg brydde meg om iaffal. På Scoll-flaskene jeg kjøpte ifjor står det at de er best innen 2år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2011 Noen flere som har noe å si her før de havner i søpla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2011 Fant frem en Menzerna Powergloss fra hyllen her forleden dag. Alltid lagret innendørs, og lagret i plussgrader om vinteren. Den hadde omtrent stivnet, og var nå blitt skikkelig slipe-pasta. Den var kjøpt i Norge for 2år siden, ganske nøyaktig. Så den gikk i søpla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...