06 Passat 2.0 TDI Highline 4-Motion Stv

Anbefalte innlegg

2006 VW PASSAT 2,0 TDI 140HK HIGHLINE 4-MOTION STV

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31778645

 

Svært velutstyrt (nypris ca 535.000,-)

 

KM.stand 147.000

 

-90.000KM service ble det også skiver foran + bak byttet, samt klosser. Ny turbo på reklamasjon.

-120.000KM hovedservice utført August 2010.

-131.000KM oljeskiftservice, Januar 2011.

-144.000KM oljeskiftservice + AC-service Juni 2011.

-147.000KM Eu-godkjent, samt byttet frontrute Juli 2011.

 

Utover standard Highline utstyr m/Sportsseter i Alcantara har bilen følgende:

 

* Webasto med fjernkontroll

* Adaptive BiXenon

* 12-veis El.seter m/minne (aut. innstilling etter hvilken nøkkel som brukes)

* Solar soltak (Driver kupèvifte når parkert på varme dager)

* Forsterket fjæring og forhøyet understell

* Parkeringssensorer foran + bak

* Oppvarmet frontrute

* Keyless Access

* Avtagbart H-feste

* Dynaudio stereopakke m/10-høyttalere og 600w forsterker (original VW)

* Integrerte barneseter begge sider bak

* Mørkere sideruter + bakrute

* Lys & sikt pakke m/coming home og el.innklappbare speil

* Utvidet FIS (kjørekomputer)

* Sidekoll.puter bak (faktisk ekstrautstyr!)

* Skipose

* Nettingvegg mot bagasjerom (nedfellbar)

* Bluetooth Handsfreesett, passer til iPhone, HTC, Nokia, Sony/Ericsson osv

 

17" Originale felger fra BBS på sommer (Skrudde) med gode continental contiseal. 7mm mønster

16" Originale vinterfelger med nye (januar 2011) hakka 7 piggdekk. nesten som nye.

 

2000kg hengervekt er og verdt å nevne.

 

Prisantydning 260.000,-

passat1.jpg

passat2.jpg

passat3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

intr i innbytte? Audi A6 1.9tdi 130 hk 2002 mod sølv avant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

intr i innbytte? Audi A6 1.9tdi 130 hk 2002 mod sølv avant.

 

Nei, er ikke interessert i innbytte dessverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er 6 trinns manuell sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er 6 trinns manuell sant?

 

Ja, alle er levert med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen! :)

 

Ny pris 240.000!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200.000?:D

 

samme spør jeg,, 200.000kr så kjøper jeg den selv om jeg ikke liker grått interiør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du innbytte?:)

 

Nei, i utgangspunktet ikke. Hva slags bil er det snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern lurer litt på denne bilen men må få solgt den han har nå, han er ikke interisert i bytte men rent kjøp i cash. Jeg kan komme tilbake til deg når han har fått solgt sin så får du kanskje 240 000 for denne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med ledningsnett, dyser og svinghjulet på denne? Er ikke det en svakhet på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med ledningsnett, dyser og svinghjulet på denne? Er ikke det en svakhet på disse?

 

Her er alt i orden :)

 

Er forøvrig forsterket clutch på biler med 4motion og orginalmontert hengerfeste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. En veninne handlet akkurat en slik til 200k, dog FWD, 2 års garanti fra forhandler, og uten krok. 113k km. Fantastisk bra bil igrunn :)

 

Nå har jeg aldri eid en såpass ny bil at service har vært et tema,så jeg lurer litt på hva denne blir å koste meg i "framtiden" hva service angår?

 

Dette med forsterket og forhøyet understell? Hva skiller fra orginalt? Sikkert praktisk,men så noe høy ut den bilen..;) (bare så det er sagt så er jeg ikke av typen som mener en bil skal slipe asfalten)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. En veninne handlet akkurat en slik til 200k, dog FWD, 2 års garanti fra forhandler, og uten krok. 113k km. Fantastisk bra bil igrunn :)

 

Nå har jeg aldri eid en såpass ny bil at service har vært et tema,så jeg lurer litt på hva denne blir å koste meg i "framtiden" hva service angår?

 

Dette med forsterket og forhøyet understell? Hva skiller fra orginalt? Sikkert praktisk,men så noe høy ut den bilen..;) (bare så det er sagt så er jeg ikke av typen som mener en bil skal slipe asfalten)

 

Prisene på service har jeg ikke i hodet, men det er ikke noe hårreisende på disse modellene.

Er man litt nevenyttig, så kan man utføre det aller meste selv på disse bilene, mobilitetsgarantien er ikke verdt den ekstra kostnaden i mine øyne. Har man f.eks NAF medlemskap, så får man god hjelp der også :)

 

Forsterket og forhøyet understell er enkelt og greit høyere og stivere fjærer. Mye stivere er de nok ikke, men bilen opprettholder samme komfort og kjøreegenskaper som en bil med normal høyde. Stålplate under motor er også med i dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*gratis bump*

jeg kan nevne at det er ingen problem å dra henger eller

campingvogn med dette ubderstellet:) bilen oppfører

seg ikke som båt. jeg dro kabe 720 (ca 1750kg) å ingen problem,

forbruket er å relativt lavt da å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard dempere og alt rundt ellers da? Tenker at om jeg finner ut at det passer seg best med vanlig høyde så passer kurrante dempere/fjærer uten noe ekstra arbeid?

 

Var det med "båt" jeg tenkte på. Båt hører hjemme på vannet.. ;) Hva ligger disse på i forbruk da med 1500kg+ på kroken?

 

Har løftebukk og en "del" timer i garasjen så komme rnok av med det. tenkte mest på Registerreim og den her biten, det overlater jeg til proffene når vi snakker diesel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard dempere og alt rundt ellers da? Tenker at om jeg finner ut at det passer seg best med vanlig høyde så passer kurrante dempere/fjærer uten noe ekstra arbeid?

 

Var det med "båt" jeg tenkte på. Båt hører hjemme på vannet.. ;) Hva ligger disse på i forbruk da med 1500kg+ på kroken?

 

Har løftebukk og en "del" timer i garasjen så komme rnok av med det. tenkte mest på Registerreim og den her biten, det overlater jeg til proffene når vi snakker diesel :)

 

Det er ingen problem å bytte fjærer og dempere om hverandre, har sett at noen har montert fjærer fra forsterket understell på biler som har hatt orginal høyde.

 

Regreima har litt over 90.000km levetid/4år igjen. Relativt smal sak å bytte med spesialverktøy faktisk.

 

Med 2 tonn (biltralle+bil) og vinterføre, så ligger forbruket på 0.9- 0.95

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe flere bilder av Passaten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi.... Jeg har hele tiden trodd at jeg har linket til Finn annonsen hvor det er masse bilder, men det har jeg visst ikke gjort. Klønete.

 

Men her er den! :)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31778645

 

Thanks. Hvordan er det med bulker,riper, rust skader på intriøret? Og kan ikke lese når registerreima og vannpumpa er byttet? og når tid blei det event gjort. Ellers er det noe kjente feil/mangler med bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.