#1 Skrevet April 19, 2011 (endret) Noen som kan fortelle hvor på akslingen den lille låseklipsen til knuten skal festes. Ser ingen spor eller noe?? Alle kulene i den gamle hadde poppet ut sammen med klipsen. Bilde av klipsen, nr 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2011 Det skal feste på drivakselen, ca 10mm fra enden der splines slutter.. Du ser ett spor som går rundt drivakselen der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2011 Heilt på enden av akslingen er det eit spor den skal inn i. Om klipset ikkje ramla ut med resten sitter det nok der enda. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2011 Aha! Var et pittelite hakk der, men ikke så bra akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2011 Heilt på enden av akslingen er det eit spor den skal inn i. Om klipset ikkje ramla ut med resten sitter det nok der enda. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Vel, klipsen hadde klart å komme seg inn i mansjetten og kilt seg mellom kulene eller noe. ikke bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2011 Ser du berre eit hakk ligger nok låsinga igjen nedi sporet. Pirker fort ut denne med eit lite skrujern. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2011 Det skal feste på drivakselen, ca 10mm fra enden der splines slutter.. Du ser ett spor som går rundt drivakselen der;) Er ingen spor 10 mm fra enden. Men heeeeeeeelt ytterst er det mulig en liten forsenkning helt på kanten. Ser for meg at klipsen bare kommer til å dette av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2011 Er ingen spor 10 mm fra enden. Men heeeeeeeelt ytterst er det mulig en liten forsenkning helt på kanten. Ser for meg at klipsen bare kommer til å dette av. Så du har ikke dette sporet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2011 Nettopp! Er ingen spor der! Skjønner det ikke helt. Alle andre akslinger jeg har sett har et spor der, men ikke min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2011 Her er bilde av akslingen min. Ikke rart det ikke var noe hakk der for tuppen var knekt av!! Etter litt fram og tilbake fant jeg fram til en delebil hvor jeg skrudde ut en ny aksling. Ellers, takk for innspill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...