#1 Skrevet April 19, 2011 er det noen som vet noe mer om denne bilen? så jo nesten litt moro ut dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2011 Mener den lå ute for salg på autodb for ei stund siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2011 Haha, kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2011 den der er ikke å finne mer motor er tatt ut å satt i en anna bil og resten er solgt som delebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2011 virket no som at den hadde litt pulver og Jeg kom over en kar på gatebil forumet som hadde bygget sin om til rwd men tror det var en avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2011 Nåh... S4 C4 skal trekke på 4 hjul. Sladde biler kan man bygge av BMW eller Volvo eller noe sånt rariteter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2011 motorn ska vel i en Bmw om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2011 man tråkker vell på noen tær når man bygger rwd av en audi.. men på en annen side så er det jo ganske så moro og da. vil tenke meg at en c4 vil funger godt til drifting. med litt letting, stiver understell osv.. kunne tenkt meg og hatt ett slikt leketøy momset inn en fra tyskland eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2011 C4 funker bare fint til herjing/drifting. spol fram til 9 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2011 s4 4,2? så jo greit ut det der. lure på om det var 3 eller 4 gir han la inn på slutten der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2011 Ser ikke helt problemet med å convertere til rwd på en audi jeg da men. For noen passer jo det kjørestil/bruken best. Fortsatt en audi og kan konverteres til awd igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2011 s4 4,2? så jo greit ut det der. lure på om det var 3 eller 4 gir han la inn på slutten der.. S4 4.2 ja. Han la inn 3dje på slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 20, 2011 nokken som har flere filmer/bilder av audi RWD da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2011 Jeg fant den som jeg tenkte på, det var en avant, og denne har turbomotoren Det ser jo bare helt fantastisk feil ut med en sånn burnout:) Prosjekttråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2011 Den fra sommertreff 2010, kjørte bak den på langstrekka vi! lå sideveis i oppmot 160-70 kmt! Tror faktisk jeg har noe film fra kameraet i biln jeg satt i å, med den audien foran! Btw, Mener å huske han sa det var en s6+ motor, den med rundt 320hk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2011 Den fra sommertreff 2010, kjørte bak den på langstrekka vi! lå sideveis i oppmot 160-70 kmt! Tror faktisk jeg har noe film fra kameraet i biln jeg satt i å, med den audien foran! Btw, Mener å huske han sa det var en s6+ motor, den med rundt 320hk! Er s6+ topper med litt andre kammer. Hvordan får dere til å legge inn videoen i posten? fikk det ikke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2011 alt i kildekoden som er etter = tegnet skal omkranses med youtube logoen, det er viktig at ikke noe annet er med. Jeg pleier å merke den delen før = først å fjerne den, deretter merke resten, så er det bare til å trykke på youtube knappen og det blir omkranset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2011 Audi quattro konvertert til RWD er omtrent like feil som en Volvo 240 lakkert i rosa med RS-styling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 1, 2011 Hvorfor ikke bruke tiden og pengene på å heller ordne 300-400hk til? Fins jo nok av de som drifter på skogen med 4wd så lenge man har nok pulver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2011 Hvorfor ikke bruke tiden og pengene på å heller ordne 300-400hk til? Fins jo nok av de som drifter på skogen med 4wd så lenge man har nok pulver Blåser fort litt mere cash enn det som er brukt på den svarte s4en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 1, 2011 om dette er den C4`en jeg tror det er så er det strengt tatt en 100 med s4 motor og samuelson volvo kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 4, 2011 om dette er den C4`en jeg tror det er så er det strengt tatt en 100 med s4 motor og samuelson volvo kasse Om det er den svarte du mener, så er dette en S4 med sveist torsen diff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 8, 2011 ja, tenkte meg om litt etter jeg skrev innlegget den jeg tenker på ble veeeeldig grønn før den ble solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 18, 2011 Jeg fant den som jeg tenkte på, det var en avant, og denne har turbomotoren Det ser jo bare helt fantastisk feil ut med en sånn burnout:) Prosjekttråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=1 Det er jo bilen min Billig moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...