#1 Skrevet April 19, 2011 Hei alle sammen Har akkurat blitt medlem, og jeg må si jeg er imponert over "spiriten" til denne klubben. Når en leser innlegg er det ikke vanskelig å se at det er mange WAG fans med mye bra kunnskap. Har en Passat 2007 1.9 TDI highline som jeg har noen spørmål rundt, så jeg håper noen kan svare Adaptive Xenon: På min passat så "svinger" xenon lysene kun i venstre svinger. I høyre svinger har jeg sett (når det er tåke) at de kanskje beveger seg 1-2 grader mot ventre, mens til høyre så er det i hvertfall 10-15 grader de beveger seg. Er det er fornuftig forklaring på dette ? Blinkene Xenon lampe: Xenon lampa på høyre side blinker veldig hurtig, og i lystyrke er den litt svakere enn den på høyre side (som fungerer normalt). Er det selve xenon lampa som er defekt, eller det "tenneren" som kan være defekt ? På forhånd takk for svar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2011 Tja, har en fornuftig forklaring... Lysbildet lyser mere til høyre enn venstre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2011 Skal også sies at det har vært mye tull med Xenon lampene på Passat 3C. Kom deg på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2011 Måtte bytte en lampe på min -07 Passat, men tror de bare byttet pæren. Fikk byttet begge pærene på en -02 Passat 3BG også, da var vel bilen 4 år og gått 80' - 90' km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...