#1 Skrevet April 20, 2011 Heisan folkens Er det noen her som har en viss peiling på hvilke dimensjoner som går på A6 Avant 1998 1.8T med FWD? Og er det mulig å få godkjent med to dimensjoner? Kunne tenkt meg 19" felger på bilen men usikker på hvilke dekk jeg skal hive på (så brede som mulig):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2011 Kan vel legge inn et svar på min egen tråd her Det er ikke mulig og få godkjent med to dimensjoner på Audi A6 1998, selv om det er en som jobber hos Møller i Stavanger som har fått dette til, han har hatt høyere makter med seg den dagen (eller bare en fra BT med diaree). Ellers så har jeg pr dags dato klemt innpå 19" Felg med 235 dekk og 9 1/2" bak og 8 1/2" fremme med innpress 35. Er ikke helt optimalt bak da, men litt falsing så blir det gudd Bare sør for at om du går for dette ikke har en bil som er supersenka for da subber dekka oppi......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...