#1 Skrevet April 20, 2011 Hei. Jeg lurer på hva som skal stå på en topp ifra en rs2? Det skal stå ADU regner jeg med? AAN er ikke en topp som er levert i rs2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2011 AAN er vel S4, ADU er RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2011 Men toppene til AAN med hallgiver på kamdrevet, ABY og ADU er 100% identiske med unntak av kamakslene, så ingen vits i å betale fem øre mer for en topp fra en RS2 kontra en fra en S2/S4/S6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2011 Enig med Eyvind. Dessuten: En ADU topp har som regel levd et hardere liv enn AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2011 Men uansett så syns jeg det skal stå ADU på en topp som er montert i en RS2 Uavhengig av om den måtte være lik går det litt på samlerverdien i bilen etterpå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2011 Akkurat det er jeg enig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...