Koblingskjema interiørlys A4 B5

Anbefalte innlegg

Noen som har koblingskjema for interiør lyset i tak på en facelift A4 B5, evt. S4?

Trenger dette for å få skifta ut taktrekket mitt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i ETKA men var ikke noe koblingsskjema der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i ETKA men var ikke noe koblingsskjema der...

Ja, har ETKA selv, men ligger ikke noe der nei...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noe? (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har koblingskjema for interiør lyset i tak på en facelift A4 B5, evt. S4?

Trenger dette for å få skifta ut taktrekket mitt!

Når kom FL da? Ikke så inne på Audi jeg. Finner litt info her, men trenger litt mer info om bil du vil ha info fra. ;)

EDIT; Går det greit med info fra f.eks en A4 1,8tq 1995-2001? Får også opp valg om fjernkontroll + med eller uten alarm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift kom vel sent i 1999, så en 2000 mod skal ihvertfall vere facelift! Er ikke helt sikker på dette med og uten alarm? Men om man finner noen koplingskjemaer som omhandler modellene 1995-2000, så er det nok ikke facelift modellen desverre.. Kjøpte bl.a. haynes boka for 95-00 i håp om at den skulle ha koplingskjema for facelift også, men det hadde den ikke..:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Du kan jo se om noe av det jeg fikset nå er brukende. Er koblings-skjema til interiør-lys til en 99-01 a4 1,8tq.

Bare følg linken i signaturen min. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegreier!! Ser bra ut! Skal studere dette nærmere, men ser ut til å stemme :) Tusen takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.