#1 Skrevet April 20, 2011 Noen som har koblingskjema for interiør lyset i tak på en facelift A4 B5, evt. S4? Trenger dette for å få skifta ut taktrekket mitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2011 Så i ETKA men var ikke noe koblingsskjema der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2011 Så i ETKA men var ikke noe koblingsskjema der... Ja, har ETKA selv, men ligger ikke noe der nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2011 Ingen som vet om noe? (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2011 Noen som har koblingskjema for interiør lyset i tak på en facelift A4 B5, evt. S4?Trenger dette for å få skifta ut taktrekket mitt! Når kom FL da? Ikke så inne på Audi jeg. Finner litt info her, men trenger litt mer info om bil du vil ha info fra. EDIT; Går det greit med info fra f.eks en A4 1,8tq 1995-2001? Får også opp valg om fjernkontroll + med eller uten alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2011 Facelift kom vel sent i 1999, så en 2000 mod skal ihvertfall vere facelift! Er ikke helt sikker på dette med og uten alarm? Men om man finner noen koplingskjemaer som omhandler modellene 1995-2000, så er det nok ikke facelift modellen desverre.. Kjøpte bl.a. haynes boka for 95-00 i håp om at den skulle ha koplingskjema for facelift også, men det hadde den ikke..:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2011 Okay. Du kan jo se om noe av det jeg fikset nå er brukende. Er koblings-skjema til interiør-lys til en 99-01 a4 1,8tq. Bare følg linken i signaturen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2011 Kjempegreier!! Ser bra ut! Skal studere dette nærmere, men ser ut til å stemme Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...