#1 Skrevet April 20, 2011 Skulle hatt inn spredere i s4 fangeren min men ser ut til at festebrakketene til lysa har gått ut av produksjon i følge møller. Ingen som vet om et sted jeg kan få tak i det? eller veit om noen som kanskje har det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2011 Det kan kanskje finnes noe i Tyskland? Du kan jo feks prøve å kontakte Quattroco - han greide iallefall å skaffe meg alt jeg trengte av deler til S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2011 men møller tar vel inn varer fra tyskland og slik jeg forsto så var det der det hadde gått ut av produksjon. er quattroco ei norsk side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2011 http://www.quattroco.no ... Virker norsk for meg At deler til B5 har gått ut... Ere faen meg mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2011 Quattroco.com Norsk som bare det En kar på Fåberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...