Treff: Herrenes aften på Møller Bil Tønsberg 5. mai

Anbefalte innlegg

Møller Tønsberg ønsker å invitere alle medlemmer av VACN Vestfold til 'Herrenes aften' også i år.

(Det gikk bra å ta med AB i fjor, så kvinnelige medlemmer er sikkert også velkomne! :P)

 

Tid: Torsdag 5. mai, jeg regner med at vi kan komme i 17-tiden, se mer info under.

Sted: Møller Bil i kjærlighetsstien i Tønsberg

 

Sett av kvelden, vi kjører vanlig treff med pizza etterpå!

 

Vi håper på mange fine klubbiler, dette er helgen tydeligvis 'alt' skjer, så jeg regner med at bilene er klare!

 

 

Torsdag 5.: Herrenes aften, Møller Tønsberg

Lørdag 7.: Vårmønstring Bilmuseet Horten, kl. 10-13 + evt.

Lørdag 7.: Vårmønstring Follo, fra kl. 16

Søndag 8.: Halden treff på Fredriksten fra kl. 11

Søndag 8.: Vårmønstringen NSK, Øvrevoll galloppbane, mer enn 100.000 hk og uvurdelige verdier samlet..

Og så er det Formel1 i Tyrkia i tillegg, så dette blir en hard helg! :D

 

Edit: Lørdag 28.mai: Vaske/shinetreff på Kepler bilpleie på Sem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å si at man kommer.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooo, overså denne jeg. Jeg er med.. mmm, pizza... :)

Kanskje bublen er i gang innen det...

Leverte noen deler for balansering i dag, så det er håp...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber nattskift den dage og har søkt om ferie dag natta etter for å få med meg Horten/Follo på lørdag. Skal også til Halden på Søndag, men da har jeg fri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må spørre dumt her, hva er det herrenes aften går ut på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://goto.nettsvar.no/webver.php?id=9F7B0.441.856.B4B0.090.6D11.BA497889CC&sid=03F21.224.001.A426.7B6.46C3.3BEF9E2C00

(Ikke unsub meg, pliis.. ;))

 

Funker det?

 

Herrenes aften går ut på at 'gutta' får en kveld uten barneseter og sminkespeil, og dumme påstander som 'men vi TRENGER da ikke 18" felger??" og "Lyseblå er en fin farge på den nye bilen vår!" (beklager hvis noen har lyseblå bil..) Med andre ord, autofile damer er sannsynligvis også velkomne! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener den knappen i bunnen? :evil: hehe, neida..

 

Okei, jeg tror jeg skjønte opplegget.

Meeen pizza etterpå frister så jeg kan dra ut og se hva dette er for noe, bedre å prøve og si det ikke var noe enn å gå uvitende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, bedre å være på den sikre siden!

 

Siden AB har bursdag denne dagen, (!) tar jeg med henne selv om jeg sikkert får tyn for det, og muligens må bli igjen på utsiden.. Man sitter bare ikke alene hjemme på bursdagen sin.. :P

 

(PS Innlegget er skrevet av meg, BE, under sterke trusler..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å komme selv om bilen ikke er helt ferdig...eller at jeg ikke kjenner et eneste menneske der? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er du SPESIELT velkommen, John Olav! :D

Vi er ikke så veldig farlige, det har vel bare vært ett tilfelle av biting på et av treffene våre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper og ha fått godkjent bilen da :) har aldri vært med på dette før :) kan bli spennende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herrenes aften går ut på at 'gutta' får en kveld uten barneseter og sminkespeil, og dumme påstander som 'men vi TRENGER da ikke 18" felger??" og "Lyseblå er en fin farge på den nye bilen vår!"

 

Men istedet får de barske gutta "noe musserende fakta fra champagnens historie"??? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Tror nok det er valgfritt. :P

(men ærlig talt Christian: Drekka er nå en gang drekka.. )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal visst på kino i halv 7 tida.. "Rask og Rasende 5". Men kommer før den begynner.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny vasket og vaxet ;) klar for imorgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, cabben er også nyshinet, ble ikke så ille for en '95 modell med stort sett gammel delvis originallakk.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg skure over A6en før vi drar utover i dag da *grøss*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke noen komme i møkkete bil sånn at ikke flatgolfen min blir den eneste "stygge" da..? :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen strax =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller hadde flere bra biler å vise frem, både 'hele rekka' av Audi (samt en absolutt strøken Auto-Union fra 30-tallet!) og stort sett alt av VW-modeller og Skoda. Syntes personlig både A7 og A5 i flere varianter var absolutt greie, og ble overrasket over den nye Jetta'en! Med 19" hjul og moderat senk kan den absolutt bli et bra objekt!

Møller serverte også grillpølser med tilbehør, og det artige miniforedraget med Berulfsen ga i hvertfall meg masse ny informasjon om de edle boblene fra midt-Frankrike!

Vi som ble igjen til slutten traff på Nico i ny bimmer, og ble etter hvert joinet av Martin for litt pizza og sladder. Tok noen bilder, mulig jeg får lagt de ut.. :P

 

Fikk ikke hilst på 'dere nye', sikkert fordi vi ikke visste hvem dere var? Hmm.. Mulig vi bør grine oss til en 'stand' eller felles parkeringsområde ved neste anledning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok noen bilder, mulig jeg får lagt de ut.. :P

 

Yes please! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke hilst på 'dere nye', sikkert fordi vi ikke visste hvem dere var? Hmm.. Mulig vi bør grine oss til en 'stand' eller felles parkeringsområde ved neste anledning?

 

Sikkert ikke dumt! Jeg så bare en sort Audi cab med fine Rial felger som jeg tenkte kunne tilhøre noen av oss..

 

Greie biler hos Møller men 30 år for nye for min del. Bromma forbi i GTI'n og fikk et par "det var tider det" blikk.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et lite glimt av GTI'n din når du farta forbi, John Olav, og kan si meg enig i at det absolutt kunne vært flere eldre modeller på visning denne dagen. Jeg skjønner ikke helt greia deres med å plassere demobilder, kundebiler, solgte biler og bruktbiler om hverandre ut på p-plassen. De kunne jo ha fått til så mye mer om de hadde rydda plassen for biler som ikke var noe å se på, og heller vise frem litt historisk og spesielle biler. Med unntak av en '34 Wanderer var det ikke mye spennende i år iforhold til i fjor. At de ikke klarer å hanke inn en eneste S/RS/GTI/R-line til et slikt event var litt skuffende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ikke dumt! Jeg så bare en sort Audi cab med fine Rial felger som jeg tenkte kunne tilhøre noen av oss..

 

Og der hadde du helt rett, John Olav! En av de flotteste bursdagsgaver jeg har fått av min kjære, faktisk! Penere felger kunne ikke cabben hatt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.