#1 Skrevet April 21, 2011 Tenkte jeg skulle høre om det er flere som skal til Mantorp herfra? Foreløbig er vi en Golf Mk1 og en Golf Mk2 som skal begi seg ut på tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2011 Frister,kommer ann på om bilen er klar eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2011 Frister,kommer ann på om bilen er klar eller ikke. Det var knallbra i fjor ihvertfall. Så det er bare å komme seg i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2011 Jeg skal iallefall nedover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2011 Jeg skal iallefall nedover... Det er bra! Men når flyttet du til M&R? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2011 Det er bra! Men når flyttet du til M&R? ;) Beklager, men om dere fra Møre vil bo ensom langt inni skogen på et jorde så skal dere få lov til det. Husk og sving riktig i krysset så dere ikke havner i Kirkenes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2011 Beklager, men om dere fra Møre vil bo ensom langt inni skogen på et jorde så skal dere få lov til det. Husk og sving riktig i krysset så dere ikke havner i Kirkenes... Notert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...