#1 Skrevet April 21, 2011 Etter jeg monterte turbotrykksmåler i bilen har jeg oppdaget dette: - Under pådrag peaker den 1.7 - 1.8 bar for så å ligge seg ganske stabilt på 1.4 - 1.5 bar. - Enkelte ganger etter girskift lader den kun 0.5 bar i flere sekunder før den lader det den skal. Noen som har peiling på hva som kan være problemet? Coiler, N75, plugger, for høyt turbotrykk? Det sitter en chip fra ES-Tuning i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2011 Har samme problemet. 1.4-1.5 oberboost og 1.2-1.3 stabilt. Og enkelte ganger så står den på 0.5 Men jeg må som regel gå av og på gassen en gang for og kunne overbooste.. Har renska LMM`n og det funka ei stund ( virket det som ) . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2011 Ingen andre som har vært borti noe lignende? Har fosøkt å rense LMM, men ingen forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 Da viste det seg her at det var dårlige coiler/plugghetter til to av tennpluggene. Så det blir bestilt nye fra Autohausaz og bilen har fått nye plugger. Tråd kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...