Anbefalte innlegg

Etter jeg monterte turbotrykksmåler i bilen har jeg oppdaget dette:

 

- Under pådrag peaker den 1.7 - 1.8 bar for så å ligge seg ganske stabilt på 1.4 - 1.5 bar.

- Enkelte ganger etter girskift lader den kun 0.5 bar i flere sekunder før den lader det den skal.

 

Noen som har peiling på hva som kan være problemet? Coiler, N75, plugger, for høyt turbotrykk? : klø :

 

Det sitter en chip fra ES-Tuning i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet. 1.4-1.5 oberboost og 1.2-1.3 stabilt.

Og enkelte ganger så står den på 0.5

Men jeg må som regel gå av og på gassen en gang for og kunne overbooste..

 

Har renska LMM`n og det funka ei stund ( virket det som ) .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som har vært borti noe lignende?

 

Har fosøkt å rense LMM, men ingen forskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da viste det seg her at det var dårlige coiler/plugghetter til to av tennpluggene.

 

Så det blir bestilt nye fra Autohausaz og bilen har fått nye plugger.

 

Tråd kan stenges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.