#1 Skrevet Mars 15, 2005 Trenger litt hjelp med hvilken type felger jeg skal kjøpe til Coupe'n min... Bilen den er svart, så jeg vil ha en blank kant iallefall, tror det kan bli bra... Det blir vel 18" tenker jeg.. Legger ved et par bilder, den første felgen er ASA DD3 og den andre er TSW Volcano. Hva synes dere blir tøffest av de to felg typene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2005 Viss du har store nydelige bremseskiver bak felgene så vil jeg tro TSW vil se penest ut, men viss bremseskivene er små så tror jeg ASA vil se best ut for de har mer gods og skjuler mer av da ett eventuelt tomrom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2005 kan ikke akkurat si det er store bremseskiver nei, er bare originale skiver... men jeg vet ikke om de felgene leveres med 4x108.. er vel det jeg har tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2005 Stemmer for TSW felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2005 Jeg syns ASA felgene var tøffest, samtidig som de også var mye penere. Dette er da min meining da Gå for det du liker best du, er tross alt du som skal kjøre rundt med det, og trives. Begge felgene er jo ett "blikkfang" anyways 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2005 Var og hørte på pris idag, på Koya GTR-4 De skulle ha 13 000,- i dim 225-35-18 med Toyo dekk! Er det noen som har noe erfaring med den type felg? bra/dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2005 Var og hørte på pris idag, på Koya GTR-4De skulle ha 13 000,- i dim 225-35-18 med Toyo dekk! Er det noen som har noe erfaring med den type felg? bra/dårlig? Spør Jon Gravir; som driver http://www.jonsdekkogfelg.no ! Han har Koya Magic på vinterfelgene sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2005 BBS Lemans;) Kler ALLE biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2005 Tsw Volcano ville jeg valgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2005 BBS Lemans;) Kler ALLE biler!hør han med nye felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2005 I rekkefølge 1. Koya 2. BBS 3. TSW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 22, 2005 Det blir mange forskjellige meninger ja ser jeg! Men jeg tror jeg går for koya, om det ikke dukker opp noe negativt om dem?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 22, 2005 Det blir mange forskjellige meninger ja ser jeg! Men jeg tror jeg går for koya, om det ikke dukker opp noe negativt om dem?! likte de koya felgene jeg også. men vil det bli kjør bart med 18". hvor mye er bilen senket. s2n er på vei 40 ned, men vet ikke om jeg skal gå for 17 elr 18. synes kanskje ikke at coupen tar seg godt ut med store felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2005 likte de koya felgene jeg også. men vil det bli kjør bart med 18". hvor mye er bilen senket. s2n er på vei 40 ned, men vet ikke om jeg skal gå for 17 elr 18. synes kanskje ikke at coupen tar seg godt ut med store felger. Det bli kanskje litt stivt med 18" da, har 17" med 45 profil nå da, og det går greit det! Jeg er ikke helt sikker på hvor mye den er senket, den var slik når jeg kjøpte den! Men tror det skal gå greit med 18" ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2005 likte de koya felgene jeg også. men vil det bli kjør bart med 18". hvor mye er bilen senket. s2n er på vei 40 ned, men vet ikke om jeg skal gå for 17 elr 18. synes kanskje ikke at coupen tar seg godt ut med store felger. Uten tvil bra med store hjul på Coupé. Jeg mener Koya eller Tsw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...